2011. december 25., vasárnap

Bones-Kis karácsonyi történet-3

Washington DC.2012.december 21.


Reggel.Máris reggel lenne?Nem aludtam valami sokat.Elég nehéz volt pénz nélkül eljutnom ide Washington-ba,de azért összehoztam.Tegnap nagyon este fáradt voltam,mégsem tudtam aludni.Folyton Bones-on és Sully-n járt az agyam.Ha jobban belegondolok,Brennan nem tűnt valami boldognak mellette és mikor gratuláltam neki,nem hiszem,hogy az örömtől sírt volna.És az a csók!Na az mindent elárult.Biztosan szeret..Ma még meg kéne látogatnom Parkert is,de előtte beszélnem kell Angela-val,hátha valamit ki tudok belőle húzni.Aztán bemegyek a laborba,mert látni szeretném Temperance-t.Nagyon hiányzott és tudom,hogy ő sem felejtett el.


***


-Jó reggelt!-köszönt nekem Cam,mikor beértem a laborba.Elég nehéz volt ma felkelni,mert annyira fájt mindenem,de itt vagyok.Nem bírnám ki,ha Sully-val kéne egy légtérben tartózkodnom.
-Jó reggelt!-köszöntem vissza,egy kis mosolyt erőltetve magamra.Tim tegnap eltörte legalább 2 bordám és ez nem épp kellemes érzés.Arról nem is beszélve,hogy lila foltok vannak az egész testemen.
-Hogyhogy nem jöttél be tegnap?Megünnepeltétek az eljegyzést?-annyira vicces,hogy Cam tényleg azt hiszi,hogy minden rendben!Olyan izgatott!
-Ha te azt tudnád!-suttogtam magam elé,majd tovább mentem.Persze az irodám fele még Angie-be is belefutottam,szó szerint.Nem figyeltem és nekimentem-Aa-nyögtem
-Szia édesem!Mi történt tegnap?
-Semmi.Semmi említésre méltó-feleltem egyszerűen,majd tovább akartam menni,de persze Angela nem hagyta.Azokkal a nagyra meresztett szemeivel nézett rám.Világos: mindent tudni szeretne-Nem akarok most erről beszélni.Oké?Majd..
-Mikor majd?Bántott?Látta a csókot?
-Nem Angela!Halkabban!Nem látott semmit,de most hadd ne kelljen elmesélnem!Kérlek!-ha belekezdtem volna,akkor lehet,hogy nem tudok tovább dolgozni.Most még talán sikerül elterelni a gondolataimat.
-Rendben.Ahogy akarod.Csak annyit mondj,hogy bántott-e.És itt most nem a szívedre gondolok!
-Nem-nyugtattam meg egy kis kegyes hazugsággal.Azt hiszem,ez a helyes elnevezése.
-Biztos?-nem hiszem el,hogy megint győzködnöm kell!
-Angela!Tudod,hogy elmondanám,mert te vagy az egyetlen,akinek kibeszélhetem a gondjaimat!
-Akkor jó.Lent vár még a tegnapi hulla.Miért nem jöttél be délután?
-Nem volt kedvem.Sully nem maradt otthon és szívesen voltam egyedül.
-Oké.Lent leszek,ha szükséged van valamire!
-Tudom-válaszoltam.Megeresztettem egy mosolyt,majd tovább mentem.Ha nem faggatna,akkor sokkal könnyebb lenne titkolni a magánügyeimet.Persze tudom,hogy igaza van Angela-nak abban,hogy nem kéne Tim-mel maradnom,de nem tehetek mást.Az eszem azt súgja,hogy jelentsem fel és hagyjam el,de a szívem..Nem szeretem őt.Már nem.De a lányomat nem veszíthetem el!Mégsem tűrhetem örökké,amit Sully művel.Tudom,hogy nem.De még bírom és amíg bírom,eleget teszek a kéréseinek.


***


Már lent vagyok a laborban és vizsgálom a megtisztított csontvázat.Elég sok sérülés érte és még mindig nem tudjuk,hogy melyik okozhatta a halálát.Én azt mondanám,hogy kínzásnak vetették alá.
-Szia édesem!Hoztam neked valamit!-nyújtotta a kartont.Mivel a bal oldalamon eltörtek a bordáim,így azt a kezemet nehezen tudom mozdítani,tartani vele pedig még annál is nehezebb,ezért a jobb kezemmel nyúltam a lapokért,de Angie elhúzta-A másik kezeddel fogd meg kérlek!-ez olyan parancsoló volt!Sejtettem,hogy nem ráztam le az imént..
-De miért?A jobb kezem az ügyesebb és mindig azzal szoktam átvenni a dolgokat,amiket nekem hozol.Nem értem a kérésed-nem tudom,hogy mennyire hatotta meg ez az okfejtés
-Nem baj.De a bal kezedről könnyebben le tudod venni a kesztyűt!-ha nem tudnám,hogy mire törekszik,akkor most mondanék neki valami okosat,de ez sajnos nem megy
-Nem akarom levenni-feleltem egyszerűen-Ennyi idő alatt már rég elolvashattam volna!-elég ideges vagyok és ez a próbálkozás csak rontott a helyzeten.A karton után kaptam,de Angela gyorsabb volt
-Fáj a kezed?
-Nem-hagyjon már béké!Ehhez nagyon nincs kedvem
-Akkor bizonyítsd be!
-Ne legyél már ilyen gyerekes Angela!-kiabáltam,majd megint el akartam venni a papírokat,de ismét lassú voltam
-Megvert igaz?
-Nem!
-Mi bajod?Miért nem mondod el?
-Egyszerű!Ehhez még ész sem kell!Mert nem akarok róla beszélni!-azt hiszem,hogy nagyon durva voltam.Talán meg is bántottam,pedig ő az egyetlen ember,akire számíthatok,még akkor is,ha Booth visszajött.
-Bocsánatot kérek,hogy aggódom a legjobb barátnőm épsége miatt!Sajnálom,hogy nem akarlak eltemetni!-kiabálta hangosan,majd elrohant.
El kellett volna neki mondanom.Tudom,hogy nagyon megbántottam és ez most csakis az én hibám.Hogy lehettem ilyen hülye?Jobb lesz,ha utána megyek!Kifele menet azonban olyan történt,amire kicsit sem számítottam és nem voltam rá felkészülve.
-Szia Bones!-köszönt azon a mindent elsöprő lágy és mégis erős hangján
-Szia.Ne haragudj,de most mennem kell!-nagyon nehéz volt neki bármit mondani,de megtettem.Igaz,nem néztem a szemébe,ez megkönnyítette a dolgot
-Beszélhetnénk egy kicsit?-annyira fáj,hogy nem érhetek hozzá,nem beszélhetek vele és nem ölelhetem át!
-Most nem érek rá!-válaszoltam,de még mindig nem néztem fel,Csak a padlót bámultam
-Bones!-megérintette a hajam!Ez olyan leírhatatlan érzés volt!Még hozzám sem ért,mégis egész testemben bizseregtem.Már nem tudtam kimenni,de megmozdulni sem.Megfogta az állam és felemelte.Mindezt olyan gyengéden tette!Már nagyon régen tapasztaltam hasonlót-Baj van?Nem szeretsz?-erre a kérdésre elakadt a szavam.Mégis mit mondjak?Nem válaszolhatom,hogy szeretem,mert akkor küzdeni fog értem,azt pedig semmiképp sem szeretném,ha viszont nemet mondok..Nem tudnék nemet mondani.Nem tudnám ennél jobban megbántani.Most mit tegyek?Ó Angela!Ilyenkor hol vagy?-Nem szeretsz?
-Nem erről van szó Booth!De nekem ott van Sully.Hosszú idő volt,míg tovább tudtam lépni és ezt el kell fogadnod!-annyira rossz,hogy ezt kell mondanom!Legszívesebben megölelném és a fülébe súgnám,hogy mennyire szeretem és,hogy hiányzott,mindezt 100x is!
-És őt szereted?-miért nem hagy békén?Erre nem tudok mit válaszolni.Azt hiszem,hogy még mindig kötődöm hozzá.A régi énjéhez,de nem szerelemből.Csupán barátilag.Vagy nem is tudom...
-Ne faggass kérlek!Nem is kéne most itt lennem!-próbáltam kimenni,de Booth megállított.Talán próbált gyengéd lenni,de pont a törött bordáimhoz ért hozzá
-Aa-nem voltam hangos,tudom,hogy nem,de Booth-nak kitűnő a hallása és a megfigyelőkészsége.
-Ver téged?-ez a kérdés nem kellett volna.Nem vagyok hajlandó válaszolni!Hiába nem nézek a szemébe,tudom,hogy rá fog jönni.Előle nem titkolhatom..-Szóval igen.A szemét!
-Nem!-próbáltam a helyzetből még a legjobbat kihozni-Sully nem lenne rá képes!-ezt még én sem hittem el,hát akkor Ő!
-Miért vagy még vele,ha nem szereted és bánt?Tudom,hogy most sokáig nem voltam és ez nem csak téged,engem is nagyon megviselt,de az nem azt jelenti,hogy tönkre kell tenned magad!
-Nem teszem tönkre magam!-kiáltottam fel-Semmit sem tudsz!
-Akkor segíts,hogy többet tudjak!-olyan lágy volt!Hogyan álljak ellen neki?Ha Sully megtudja,hogy beszéltünk,akkor még így is kikapok,hát még ha mindent elmondok!
-Nem lehet-végre felnéztem.A mély barna szemeiben szinte elvesztem.pont,mint régen..
-Segíthetek!-nem!Nem engedhetek neki!
-Nem!Nem tudsz segíteni!Már nincs befolyásod az FBI-nál,sem máshol!Nem tudsz segíteni!
-Miért csinálod ezt?-hát jó.Talán ha nem írom körül a dolgokat,hanem egyenesben elmondom,azzal többet érek..
-Miért?Mert számomra 2 fontos dolog létezik!Mikor elmentél,elvesztettelek és már csak Emily maradt!Csak ő van nekem és érte bármit megtennék!Ha kell,szenvedek is,mert ő az életem és nem veszíthetem el!-érzem,ahogy könnyek folynak végig az arcomon.Ezt ki kellett adnom.Most legalább tudja,hogy mi a helyzet.
-De azt elfelejted,hogy már én is itt vagyok neked!
-Látom tényleg nem érted..-kimentem,hogy elmeneküljek előle,Sully elől,Angela elől..Megint csak menekülök és nem szállok szembe a dolgokkal.Letértem a képzeletbeli utamról és nem vagyok képes rá visszamenni.Mikor változtam meg ennyire?Hiányzik Booth..Hiányzik Angela..Vissza akarom kapni a régi életem!Azt,amikor még nem kellett menekülnöm,mert minden rendben volt!Mikor még Sully nem tűnt fel,Booth mellettem állt és boldogan jelentettem be a barátaimnak,hogy terhes vagyok.Vissza akarom kapni azt a pillanatot,mikor Angela-nak bejelentettem,mikor Hodgins megtudta és boldogabb volt,mint mi.Hiányzik az,mikor még éltem..


***


Hogy értette,hogy nem értem?Nagyon is értem!Tudom,hogy nem akarja elveszíteni a lányunkat,ahogy én sem őt!Angela mindent tud.Ő majd segít nekem.De vajon képesek leszünk ketten elintézni Sully-t?Bones nem fog beszállni és nem is kérhetem rá.De mi van a többiekkel?Cam tuti nem tudja és Hodgins sem..Beszélnem kell Angela-val!


***


Elég volt az önsajnálatból!Bocsánatot kell kérnem Angela-tól!Nagyon megbántottam és ez csakis az én hibám.Elmondom neki,hogy mi történt tegnap.Azzal talán kiengesztelhetem valahogy.Most a kocsimban ülök és a Jefferson felé tartok.Csak remélni tudom,hogy Sully még nem keresett.Gyorsan leparkolok és rohanok is fel.
-Szia Angela-köszöntem be a nyitott ajtón,mikor odaértem.Ő megfordult és csak nézett.Nem köszönt,nem üdvözölt,de meg is értem-Sajnálom-nyögtem ki nagy nehezen
-Tudom
-Akkor azt is tudod,hogy nehéz beszélnem erről és ha nem szeretnék,akkor kérlek ne erőltesd!Tudom,hogy aggódsz értem és ezt meg is értem,a helyedben alighanem én is azt tenném,amit te,de meg kell értened,hogy egyedül nem tehetsz semmit!Nekem a világon mindennél fontosabb a lányom és őt nem veszíthetem el!Booth-t elengedtem és sokáig halottnak hittem,Emily-t nem engedem elveszni!-nem bírok többet mondani és remélem,hogy ez is elég.Angie bólintott.Ez azt jelenti,hogy megértett?
-Értem.De neked is meg kell értened,hogy soha nem fogom elfogadni ezt a helyzetet!Nem fogom feladni!Küzdök érted,ha tetszik,ha nem!
-Oké-rámosolyogtam,aztán megöleltem.Annyira jól esett!-Ráérsz?-kérdeztem elcsukló hangon
-Persze!
Elmeséltem neki mindent a tegnapról,arról,hogy mit tett velem Sully és mit mondtam én.Beszéltem neki Booth-ról,hogy mennyire szeretem még mindig és hogy nem beszélhetek vele.Azt mondta,hogy segít nekem találkozni Booth-tal,de én ezt nem nagyon tartottam jó ötletnek.Azért mindenben meg tudtunk egyezni..Azt hiszem...


-FOLYTATJUK-


Hát ez most ilyen lett!Remélem azért nem olyan szörnyű!Találhattok benne ugrálásokat,mint pl:tettem-teszem,de sajnos már nem tudom összeegyeztetni.A komik most se maradjanak el!Köszönöm szépen :)

5 megjegyzés:

  1. Köszi hogy még karácsonykor is van új rész :) szuper karácsonyi ajándék, engem annyira leköt ez a történet, hogy az ilyen ugrálások nem tűnnek fel, mert csak "visz magával" a történet. Gratulálok és várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  2. Egyáltalán nem szörnyű,bámulatosan jól írsz.Szeretném remélni,hogy Booth végre a kezébe veszi a dolgok irányítását és Brennan is feladja ezt a makacs ellenállást.Köszi,hogy az ünnepen is gondoltál ránk és várom a mielöbbi folytatást.

    VálaszTörlés
  3. pluhildi
    na végre már Booth is sebességbe kapcsolt :D
    Angie meg jó partner lesz ebben....

    teljesen magával ragadott alig várom a folytatást remélem hamar hozod

    VálaszTörlés
  4. huu jó lett remélem sikerül Boothnak meg Angelának segíteni..kíváncsi vagyok a kövire :D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jóó lett, hihetetlenül jól írsz. Remélem hamar hozod a folytatást és Sullyt eltünteted a képből és szabad lesz a pálya a mi kis párosunknak.:) Várom a folytatást.....
    lauraa

    VálaszTörlés