2011. október 15., szombat

Bones-Hosszú az út...-2

Egy pillanatig csak állt a nyitott ajtóban és nézte a szobát.Díszes volt és képekkel teli.Olyan meghitt és nyugodt.Ha nem hall egy vékony ismerős hangot,talán még ott állt volna néhány percig és csodálta volna azt az erőt,ami kifele áramlik.
-Édesem!-ölelte át meglepett barátnőjét Angela-Hogy vagy?Már annyira vártalak!-Brennan már alig kapott levegőt a szorítástól
-Angela!Nem kapok levegőt!-tolta el magától a lelkes lányt-Én is örülök,hogy újra dolgozhatok.De te miért is vártál annyira?Hiszen minden nap szinte eljöttél hozzám...-értetlenkedett a tudós.Kicsit talán sokallta ezt az örömet
-Nélküled nem volt ugyanaz a munka!Hiszen miattad maradtam itt a Jefferson-nál és már hiányzott ez a racionális csajszi!-bökte meg Tempi-t,aki összeráncolt szemöldökkel csak ennyit tudott kinyögni:
-Ezt most miért csináltad?-Angela arcáról egy pillanatra eltűnt a mosoly,de aztán a komoly tekintetet azonnal visszaváltotta a vidám
-Jaj szívem!...Na látod!Eddig nem volt,aki ezt megkérdezze tőlem!-nevetett fel-Most egy kicsit csukd be a szemed!Mutatni szeretnék neked valamit!-lelkendezett
-Muszáj ezt?Nem szeretem a meglepetéseket!-ellenkezett Brenn,de Angela nem hagyta magát
-Csak csináld!Hidd el,tetszeni fog!-Temperance nagy nehezen eleget tett barátnője kérésének és lecsukta a szemét
.Nem tudta,hogy mi folyik körülötte,csak annyit érzett,hogy Angela nagyon izgatott és boldog.Ezt valahogy tapintani lehetett a levegőben.Hallani lehetett,ahogy össze-vissza rohangál,majd a lány "csodagépe" bekapcsolt és Brennan akaratlanul is kinyitotta a szemét.Csodálatos látvány tárult a szeme elé.Teljesen elképedt.Miért csinálta ezt Angela?
 A gép 3D-s képeket mutatott.Képeket arról az időről,mikor még minden rendben volt és mindenki boldog volt.Teperance,Angela,Booth,Hodgins és a többiek..Mind rajta voltak.Az egész,mint egy film pörgött a lányok szeme előtt.Brennan-nek könnyek gyűltek a szemébe,de nem a bánattól.Ezek örömkönnyek voltak.Először csak egy apró mosolyt lehetett felfedezni a tudós arcán,majd egyre nagyobbat.Három percen keresztül le sem bírta venni a szemét a képekről és mikor a gép már végzett,Tempi-nek még akkor is tátva volt a szája.
-Hogy tetszett?-kérdezte reménykedve Angela
-Ez..Ez csodálatos volt Angie!Köszönöm!-megölelte a lányt pont úgy,mint az imént épp fordítva
-Édesem!-nyökögte-Most én nem kapok levegőt!-lefejtette barátnője kezeit a nyakáról-Nincs mit!Örülök,hogy tetszett!-mosolygott ő is.Az idilli képet csak Cam zavarta meg,amint épp egy aktát böngészve beszólt Angela ajtaján
-Angela kérlek..-felpillantott-Megzavartam valamit?-kérdezte kicsit zavarban
-Hát nem épp a legjobb...-kezdett bele a lány
-Dehogy Cam.Már épp végeztünk!-fejezte be a mondatot Brennan,mire Angie szúrós tekintetével találta szemben magát
-Remek!Akkor kérlek Angela határozd meg a tárgyat,amivel leszúrták az áldozatot!Itt van minden adat,amire szükséged lehet!-adta át a vastag aktát
-Ezért még számolunk!-mondta Brennan-nek,aki erre elmosolyodott és kiment az irodából,majd a sajátja felé vette az irányt.
"Remek!Itt az ideje,hogy visszatérjek dolgozni!Más nem is segíthetne!"
Már a küszöbön állt,mikor elkapta az a furcsa ismerős érzés.Nem akart egy csepp félelmet sem érezni,de bárhogy próbálkozott,ez valahogy most mégis előjött.A torkában,mint egy hatalmas gombóc,dobogott a szíve."Nyugalom!"-hunyta le a szemét-"Már vége!Tudod,hogy vége!"-lassan felnézett,mély levegőt vett és belépett a sötét helyiségbe,majd felkapcsolta a villanyt.Pontosan ugyanolyan volt,mint mikor elment.Ugyanaz az illat,ugyanazok a tárgyak.Pontosan ugyanaz.Mintha még a porszemek is ugyanott lennének,mint azelőtt.Az íróasztalához ment és beleült a székbe.Benyomta a gépet.Amíg várakozott,belepillantott az asztalán fekvő aktába.Wendall írt egy két szót az ügyről,pontosabban az áldozatról.
"Neme: Férfi
Kora: 30-35 év közötti
Emberfajta: Mongoloid
Halál ideje: 2011. novembere körül
Halál oka: lőtt seb a koponya homlokcsonti részén
Egyéb: A test különböző pontjain kínzásra utaló nyomok találhatók.."
 Brennan abbahagyta az olvasást és felpillantott."Vajon tényleg olyan rossz ember volt,hogy így kellett meghalnia?"A gépre nézett,ami már teljesen betöltött és meglátta a háttérképét.Egyáltalán nem az volt,amit itt hagyott:
"Hívj fel!"-Jelent meg a képernyőjén egy kis ablak.Tempi elmosolyodott és előkapta a mobilját.Benyomta Booth gyorshívóját,de nem kellett sokat várnia,mert Seeley rémülten szólt bele:
-Szia!Baj van?Azonnal megyek érted!-hadarta,meg sem várva,hogy a vonal másik végén Brennan megszólalhasson
-Hé!-ordította a kagylóba-Nyugi!Csak bekapcsoltam a gépemet!-hangjában mosoly bujkált
-Ó.Jó.Akkor..Ugye tudod,hogy az a kép nem épp előnyös neked?-nevette el magát
-Köszönöm-mondta egy kis gúnnyal
-Nem!Én úgy értettem,hogy lehet,hogy én tök helyes vagyok rajt,de azért normális képet is kéne csinálnunk.Nem gondolod?
-Helyes?Úgy vigyorogsz,mint a tejbetök!
-Te most metaforát használtál??
-Igen.De jó volt,nem?-Booth hangosan felnevetett
-Az volt.Szóval akkor most dolgozol?Nem lehetne,hogy mégis érted menjek?-reménykedett
-Már több mint 2 hónapja nem voltam a laborban.Ideje,hogy nekilássak!Rengeteg elmaradásom van és egy friss hullám,akit megkínoztak,majd lelőttek!-magyarázta levegővétel nélkül Brenn
-Jól van.Látom nem tudlak lebeszélni.Akkor hívj,ha meguntad a hulláidat!...Szeretlek!-köszönt el kelletlenül
-Én nem!
-Tessék??-lepődött meg a férfi
-Jaj Booth!Persze,hogy szeretlek!-nevetett-Majd hívlak!-letette a telefont és mosolyogva dőlt hátra a széken...


-FOLYTATJUK-


Most jött a friss,mert most volt időm befejezni.Nem sok motivációt adott,hogy nem kaptam komikat. (EZ HATALMAS CÉLZÁS VOLT!!!!)
A folytatás jövő héten jön..;) 
 

6 megjegyzés:

  1. remélem kapsz még rajtam kívül is komikat, de szerintem jó lett, bár az elején megijedtem hogy Booth nem is fog benne szerepelni, de szerencsére tévedtem :D hiányoltam volna a jól megszokott B&B "civódást" és a végén : szeretlek, én nem XD szuper jóóóó
    kiváncsian várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszett és nagyon vártam már!!!!Angela meglepetése tetszett a legjobban,meg persze a vége,a szeretlek, én nem!!! :)
    Nagyon jóóó!!!!
    Remélem mihamarabb lesz folytatás!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon nagyon szuper lett. Angela meglepetése szuper ötlet. Na meg a háttérkép. :)
    És a vége... szeretlek, én nem, és a mosolygás... :):):)

    Várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  4. naná hogy jó volt, Angela az Angela--- utánozhatatlan szuper barát,
    A háttérkép pedig jó ötlet, már csak önmagán kell átlépnie, ha ugyebár az ügynököt átvágja a félelmeivel kapcsolatban...
    Várom azt az állapotot is.
    olvasó

    VálaszTörlés
  5. Szia! De régen jártam itt de most egybe olvastam mindent! Egyszerűen zseniális, ahogy Tempe érzéseit leírod... Ezerszer grat... és ha van kedved nézz besz hozzám... vannak friss részek és néhány érdekesség

    "-Szeretlek!, - Én nem!" :D 100 like :)

    pusz

    VálaszTörlés
  6. Már régóta olvasód vagyok, és csak gratulálni tudok... bocsánat amiért eddig nem írtam egy sort sem.

    Anyukaként kell egy kis kikapcsolódás,amit tőled tökéletesen megkapok. Nap mint nap, a többi olvasóval izgulok, várom a legújabb sztorikat és hát ez a mostani....

    Ehhez nagyon értesz és már várom nagyon a folytatást...
    Orsi

    VálaszTörlés