2011. április 17., vasárnap

Bones-Ébredés-7

Temperance már órák óta a kádban feküdt.A telefonját kikapcsolta,hogy senki ne zavarja és a fülhallgatót pedig bedugta a fülébe.Újra és újra Michael járt a fejében és az,amit mondott neki.Lejátszotta az egész beszélgetést.Nem tudta elhinni,hogy igaz lehet,amit neki mondott,de racionálisan gondolkodva mégis képes volt felfogni.

Hazaért,becsukta az ajtót és sírt.Nem sokat,talán egy fél órát,aztán hallotta,hogy a bekapcsolt laptopja pittyeg.Azt gondolta,talán Angela az,mert megtudta,hogy mi történt.Igazából szívesen beszélt volna vele.Odasétált,közben pedig letörölte a könnyeit.Gyorsan arcot mosott,hogy ne látszódjon,mennyire el van keseredve,majd leült az ágyra és a kezébe vette a laptopot.
"Egy bejövő hívás"-olvasta magában,majd megnyitotta a kis négyzetet,de Angela helyett egy férfi nézett vele farkasszemet.Michael Stires,a volt tanára és egyben az első "igazi" férfi az életében
Hossza gondolkodás után,míg végigmérték egymást,Michael megszólalt.
-Szia Tempi!Hogy érzed magad?Már régen láttuk egymást!-hangjában igazi érdeklődés volt
-Te meg mit akarsz?Megmondtam,hogy én nem is akarlak látni!-már épp készült lecsukni a mini gépét
-Várj!Mondanom kell valamit!-Temperance megállt
-Mit?-kérdezte ridegen,de valójában érdekelte,hogy ennyi év után még mit tud mondani neki az a férfi,aki megbántotta
-Aznap nem kellett volna elválnunk egymástól-kezdte beszédét,hátha megtöri a jeget
-Dehogynem!-ismét megfogta a laptop tetejét,hogy lehajtsa
-Várj!Még nem fejeztem be!-a lány megállt,de valahogy már nem is volt olyan kíváncsi,csak nem akart "bunkó" lenni
-Gyorsan mond,mert mennem kell dolgozni!-hazudta
-Már este van Tempi!Ma már nem mész dolgozni!Ne nézz hülyének!-leplezte le az igazságot
-Jó!Csak mond gyorsan!-egyre ingerültebb lett,de visszafogta magát
-Én még mindig nagyon szeretlek Temperance!
-Én pedig Booth-t szeretem,úgyhogy felesleges erőlködnöd!
-Booth-t?-felnevetett-És te tényleg azt hiszed,hogy ő is szeret téged?-kérdezte gúnyosan,majd még hangosabban kacagott
-Igen!Szeret!-válaszolt kiabálva
-Ugyan Tempi!Gondolkodj!Ez a férfi teljesen elvette az eszed!Miből gondolod,hogy szeret?
-Abból,ahogy viselkedik velem!-vágta rá gondolkodás nélkül
-Igen?És miket mond?Hogy szép vagy,hogy szeret..Ilyeneket igaz?
-Na jó!Ezt nem hallgatom Michael!Nincs jogod ehhez!-ordította
-Mihez?Én csak segíteni szeretnék!
-Miből gondolod,hogy nem szeret?
-Abból,hogy van pénzed!
-És ha van pénzem,akkor már nem szerethetnek?
-Gondolkodj egy kicsit!Csak egy pillanatra gondold végig amit mondok!
-Egyébként sem a pénzem kell neki!
-Honnan tudod?
-Akkor hagyná,hogy én fizessek,mikor elmegyünk valahova!
-Igen?Most még nem hagyja,de ha feleségül vesz,akkor minden pénz,amit rád költött,kamatostól gurul vissza a zsebébe és semmit nem kell hozzá tennie,csak feleségül venni egy szép,pénzes nőt,aki ebben az esetben TE vagy!
-Ez hülyeség!Miért kéne hinnem neked?Tudod mit?Meg sem kérdezem!Remélem elmondtad,amit akartál,mert én megyek!
-Gondolkodj egy kicsit!Te racionális vagy,akkor gondolkodj!Már kiskorod óta én voltam az egyetlen,aki megértett és szeretett!Én igazán szeretlek!Van pénzem és nem kell a tiéd!Csak magadért szeretlek!
-Vannak barátaim és nem kellesz te!
-Nincsenek!
-De igen!Cam,Angela,Hodgins,Zac és Booth!Ők a barátaim és nem tudsz meggyőzni az ellenkezőjéről!
-Lássuk igazad van-e.Cam..Cam-nek te adsz munkát azzal,hogy Booth-tal dolgozol,ezért szüksége van rád!Angela ugyanígy!Te adsz nekik hírnevet!ha te nem lennél,akkor ők sem lennének híresek és nem lenne ennyi pénzük sem!
-És Hodgins?-szólalt meg egy kis hallgatás után remegő hangon-Neki nem miattam van pénze!
-Ő csak egyszerűen hálás.Mindent neked köszönhet,a barátnőjét,az állását..Nem lehet veled buta,hiszen nagyon sok mindent te adtál neki!
-Ezt nem tudom elhinni!Hogy lehetsz ilyen?Nem tudsz ellenük fordítani!Nem hagyom!
-Jó.Te tudod,de én figyelmeztettelek.Ha rájöttél,hogy mi a helyzet,akkor ne feledd,hogy én várlak!Vigyázz magadra Temperance!
-Meg lesz!-mondta bosszúsan
-Ha meggondoltad magad,akkor hívj fel!Tudod a számom!-kinyitott egy fekete dobozt maga mellett és kivett egy köves gyűrűt-Ez a tiéd!Gondold végig,amit mondtam!-valaki csengetett a csengőn-Menj csak!Biztos valamelyik "barátod"-mondta gúnyosan,majd kilépett a beszélgetésből
Brennan az ajtóhoz ment és kinyitotta.Még mindig visszhangzott a fejében az,amit volt barátja mondott neki."Már kiskorod óta én voltam az egyetlen,aki szeretett..Az egyetlen"-lenyomta a kilincset és kinézett.Angela állt az ajtó előtt.
-Szia édesem!Mi történt?Hallottam Booth-tól,hogy elküldted!-érdeklődött.Tempi nem tudta,hogy mit tegyen,de végül győzött a racionalitás
-Nem kell úgy tenned,mintha érdekelne!Felesleges itt lenned!Beszéld meg Booth-val!-mondta ingerülten,majd a lányra csapta az ajtót és leroskadt sírni.Egy ideig ott ült és már azon gondolkodott,hogy felhívja a férfit,akit szeret,de végül nem tette.Booth hívta őt,hogy megtudja,hogy van társa...

-FOLYTATJUK-

Ennyi..:)..remélem tetszett..:)..bocsi a helyesírási hibákért,de nem értem rá,hogy kijavítsam..:)..komikat kérek!♥

7 megjegyzés:

  1. Még mindig nagyon jól írsz. De kezd kicsit szappanoperás beütése lenni a dolognak. Bár azért még kíváncsian várom mi fog kisülni az egészből :)

    VálaszTörlés
  2. Ismét nagyon szépet írtál! mostmár világosan látom mi történt :) eddig nem értettem ki ez a Michael, és mit mondott, de így már értem :)

    VálaszTörlés
  3. Bones:örülök,hogy megértetted,mint mondtam,tegnap Dollhouse-t néztem,szóval van mentségem..xD..távtörlés..xD
    Névtelen:Ezt a drámát valójában nem is akartam bele,de valahogy jött..Már nekem is feltűnt,ahogy végiggondoltam,hogy túl elhúzott lesz,szóval mint egy szappanopera,de majd szavazást indítok,hogy kinek mi tetszene:
    ha újat kezdenék vagy ha folytatnám ezt
    mert már magam sem tudom eldönteni,hogy mit tegyek..

    VálaszTörlés
  4. Evy, befejezetlenül semmi képen ne hagyd. Akárhogyan is folytatódik olvasni fogjuk :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem nagyon tetszett.Michael nagyon szemét volt. Csak azért mondott ilyeneket Tempinek, mert féltékeny. Mellette nincs senki, csak a vágya van ott Bren iránt, de azon kívül semmi más. És lehet, hogy Temp is szerette őt valamikor, de már Bootht szereti. És ezt Michael nem tudja elviselni, hogy Brennen túl tette magát rajta... Egyszerűen önző ennyi az egész :(

    Ja és szerintem nem elnyújtott, nekem nagyon tetszik. Tetszenek az ilyen nem várt fordulatok... :) Csak így tovább !!!!!!!!!!!!! :D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon kis kirááály rész volt. Michael nocsimocsok, de kár hogy ilyen szép pasi. wááááá

    VálaszTörlés
  7. abba ne hagyd!!!! most már nincs visszaút folytasd én akarom tudni a végét
    szavaztam is :)

    VálaszTörlés