2011. április 12., kedd

Bones-Ébredés-4

Booth egy ideig csendben nézte a látogatót,hátha elmegy,vagy csak reménykedett,hogy nem azért jött,amire a férfi gondolt.
-Beszélhetünk négyszemközt?-kérdezte egy női hang idegesen,de valójában ez inkább hangzott kijelentésnek
-Baj van?-idegeskedett Seeley
-Ezt nem itt kéne-nézett az ügynök háta mögé,Brennan fele.Booth kilépett és becsukta maga mögött az ajtót
-Mi a baj?-egyre ijedtebbnek látszott,szíve pedig nagyon vert
-Van egy kis nyomunk Dr.Brennan ügyével kapcsolatban-hangja határozott volt és ideges
-Cam!Bökd már ki,hogy mi van!-mondta határozottan
-Nyugi!Azt már tudjuk,hogy szándékos gázolás volt.Brennan elmondása szerint fekete és a tanuk is ezt állítják.Angela kikereste a paramétereknek megfelelő autókat azoknál az embereknél,akiknek okuk lehetett megölni Dr.Brennan-t,de van egy kis gond-nyugtalanság és aggodalom ült ki az arcára.Igyekezett minél erősebb lenni,hiszen ha jobban belegondol nem is lehet olyan szörnyű,amit mondani akar
-Mi?Mond már el!Ne húzd az idegeimet!Így is ki vagyok készülve!
-Temperance-nek kell megmondania,hogy melyiket látta-bökte ki végül,mély levegő után
-Azt nem lehet!Így is rémálmai vannak!Nem tehetjük ezt vele,bármilyen jó szándék is vezérel minket!-védte Seeley társát,aki közben kilépett az ajtón
-Mit nem tehettek velem?-kérdezte.Gyanakvó tekintete végigpásztázta a főnökét és barátját,akik meglepetten néztek rá
-Te meg hogy kerülsz ide?-a férfin látszottak a gyengeség első jelei,de hamar elnyomta,hogy erőt sugározzon az előtte álló nőnek
-Hát tudtommal ez az én lakásom és az én ajtóm előtt vitáztok.Szóval?Szeretném tudni,hogy miről beszéltetek!-mondta határozottan.Sejtette,hogy valamit ki fognak találni
-Mi csak..-kezdte Booth-Hát..Tudod nem engedhetünk téged még dolgozni.Hiszen 3 napja jöttél csak haza a kórházból!-folytatta egyre nagyobb határozottsággal
-Na jó!Én az igazat akartam hallani,nem valami piti hazugságot,amit még a hülye sem vesz be!-kezdett nagyon ideges lenni,amiért titkolóznak előtte,de nyugtatta magát
-Figyelj!Lehet,hogy nem mondtam igazat,de csak a te érdekedben hazudtam!Szerintem nem akarod tudni,hogy miről volt szó!-magyarázkodott gyorsan Booth
-Te figyelj!Először is : Nem érdekel,hogy miért hazudtál,mert utálom,ha valaki becsap!Vagy az igazat,vagy semmit!Másodszor : Szerintem pedig tudni szeretném!Ha már itt beszéltetek róla,ahol meghallhatom,akkor el kell hogy mondjátok nekem is!-idegessége kezdett nagyon úrrá lenni rajta
-Rendben!De tudnod kell,hogy mi csak meg akartunk védeni attól,amit látni fogsz!-Cam hangja is idegesen hangzott.Nem akart rosszat,de nem tetszett neki barátnője vallatása-Öltözz fel és ha kész vagy,akár mehetünk is a Jeferson-ba!-mondta határozottan,bár még mindig úgy gondolta,hogy jobb lenne,ha alkalmazottja nem látna semmit azokból a képekből."Egyszer túl kell esnünk rajt és jobb előbb,mint később."_nyugtatta saját lelkiismeretét
-Köszönöm!-gúnyosan meghajolt,mintha valami király előtt lenne,majd bement,de még egy kicsit megtorpant-Mit kell megnéznem?
-Hát ha annyira tudni szeretnéd,akkor akár már meg is mondhatom.Angela kikereste a lehetséges kocsikat,amik elüthettek téged.Segítened kell,hogy melyik a tettesünké-Temperance egy pillanatra ledermedt,de aztán kihúzta magát és bement a hálóba.Tudta,hogy ezt kell tennie,hiszen bármikor megismételhetik a merényletet,de valahogy nem sikerült magát rávennie."Nyugi Tempi!Leülteted azokat a szemeteket,akik miatt..Elvesztetted..Elvesztettük a picit.._könnyek gyűltek a szemébe,de nagyot nyelt és elfojtotta_Te képes vagy rá!Igen képes vagyok!Csak nagy levegőt kell vennem és megmondanom,hogy melyik az!Ez nagyon egyszerű feladat!Menni fog!Csak néhány autós kép!Nem nagy ügy!"

-FOLYTATJUK-

Remélem ez is tetszett nektek!Igyekeztem minél többet írni,de valahogy nem jött össze.Kérlek titeket,hogy kommenteljetek! Köszi..:)..♥

5 megjegyzés:

  1. ez milyen jó rész lett! nem gondoltam Camre..vagyis gondoltam, csak úgy mint nem lehetséges kopogtató XD ez hülyén hangzott, na mindegy. tudom, írtad, hogy írjunk kritikákat...én meg mondom őszintén nem tudok tallálni semmi kivetnivalót benne....ááh kivéve azt, hogy túl hamar lett vége :D

    VálaszTörlés
  2. Izé lehet megköveztek érte, de nekem kicsit erőltetett az egész kocsi azonosítósdi, de lehet csak én vagyok szőrszálahogató

    VálaszTörlés
  3. nekem nagyon tetszett, csak tényleg kár, hogy ilyen rövidre sikeredett... :( Remélem ma már pótolod. És én is kíváncsi vagyok, hogy ki ülhetett az autóban. De van egy olyan érzésem, hogy nem lesz ismeretlen számunkra. :)

    VálaszTörlés
  4. szerintem nem volt ez erőltetett, nagyon is jóra sikeredett... igenis derüljön ki, hogy ki tette és miért, Tempe csak így lesz nyugodt, legalább nem lesznek rémálmai sem
    én is fájlalom, hogy mindig rövid részeket kapunk, de így legalább még sokáig élvezhetjük, nem lesz hamar vége

    VálaszTörlés
  5. Ha vége is lesz,akkor egy újat kezdek!!
    Azért kaptok rövid részeket,mert ennyi fér bele az egy órába..:(
    Én nagyon örülök,hogy leírtad,amit gondolsz Bimbicsi!Majd átolvasom és megpróbálok rájönni,hogy a jövőben min kell javítanom..:)
    Még nem tudom,hogy mikor jön a folytatás..:(..ha nem ma,akkor maximum pénteken,mert sajnos holnap temetésre megyek és nem hiszem,hogy lesz kedvem írni..:(

    VálaszTörlés