2011. április 21., csütörtök

Bones-Ébredés-10

Temperance szorgosan dolgozott.Lassan dél volt és ő már 2 csontváz analizálásával is végzett.Igyekezett minél kevesebbet gondolni másra,de valahogy nem sikerült neki.A boncasztalra támaszkodott,lehajtotta a fejét és mély levegőt vett.A szíve még mindig össze volt szorulva,de annyira,hogy csak nagy nehezen tudta visszafolytani a sírást.Becsukta a szemét és minden gondolatot el akart magában nyomni,ami sikerült is nagyjából,de ebben a percben belépett Booth.
-Rosszul vagy?-kérdezte,ezzel megijesztve társát
-Meg vagyok-válaszolt hidegen,majd visszafordult a csontokhoz,mintha nem is lenne ott senki
-Mi a baj?-hangja lágy volt és olyan,ami régen mindig megnyugtatta Tempi-t,de most nem
-Nincs baj!És nem kell úgy csinálnod,mintha érdekelne!-emelte fel a hangját és felnézett a férfi barna szemeibe,miközben a sajátjában könnyek gyülekeztek.Gyorsan elkapta a tekintetét és lenyelte a sós könnyeit-Miért jöttél?
-Tudni szerettem volna,hogy hogy vagy-hangzott a kedves válasz,de Brenn-t ez sem hatotta meg.Nem akart megint beleesni abba a hibába,amibe már ezerszer
-Szóval miért jöttél?-kérdezte még ridegebben,de úgy,hogy még az arcán sem látszott semmi fájdalom.Teljesen megkeményedett
-Hoztam egy ügyet-nézett szomorúan az ügynök
-Remek.Akkor hozom a kocsikulcsot és megyek,addig te indulj el nyugodtan-kikapta Booth kezéből a dossziét és elindult,de Seeley elkapta a kezét
-Várj!Nem velem jössz?-szemei olyan szomorúnak tűntek,mint egy kiskutyának
-Nem.Nekem is van kocsim és nem akarok a nyakadon lógni-jelentette ki,majd ismét elindult
-De nem lógsz a nyakamon!Jó lenne,ha együtt mennénk a helyszínre!-kiáltotta utána
-Szerintem nem-hangzott a hűvös csilingelés
Booth még egy ideig csak állt és hallgatta Brennan elhalkuló lépteit.Azon gondolkodott,hogy mi történt társával,hogy egy nap alatt teljesen megváltozott."Mit tettem?-végiggondolta az elmúlt nap történéseit-Az egész azzal kezdődött,hogy elküldött.Ezt még meg is értettem.De mi történt utána?Talán az a baj,hogy mégsem mentem oda hozzá?Egyszerűen nem értem.Valami történt.Biztos nem ezért haragszik...Vagy mégis?Akkor meg kell hogy beszéljük!Nem megy a saját kocsijával!"-rohanni kezdett Brennan irodája felé.Látta,hogy a nő még egy kicsit megállt és épp Cam-mel vitatkozott valamin,de azt nem lehetett hallani,hogy min.Tempi megindult az iroda felé,de Booth gyorsabb volt.Befutott és ahogy belépett az asztalon meg is pillantotta a kocsikulcsot,amit azonnal felkapott.
-Add oda Booth!-szólt rá erőteljesen Brenn
-Nem!velem kell jönnöd és közben pedig beszélgetünk!-jelentette ki határozottan
-Mi?Szó sem lehet róla!Add vissza a kulcsaimat!-parancsolta még hangosabban-Nem akarok veletek beszélni!Add már oda!-ugrott egyet,hogy elérje Booth magas kezét,de nem járt sikerrel
-Miért nem akarsz beszélni?
-Tudod mit?Nem kellenek a kulcsok!Tartsd meg őket és legyél velük boldog!-megfordult és kiment
-Most meg hová mész?-szólt utána a férfi
-A helyszínre!
-Mivel?
-Nem mindegy az neked?Igazán semmi közöd hozzá!-leviharzott a lépcsőn,át a laboron és ki a folyosóra,Booth pedig csak állt,mint a cövek.Angela és Cam léptek oda hozzá
-Te tudod,hogy mi történt vele?-kérdezte Camille
-Nem.De kiderítem ha addig élek is!-Seeley is lerohant a lépcsőn.Mikor kiért még épp látta a taxiba beszálló nőt,de már nem tudta volna megállítani.A kocsi elindult és Booth is a saját autójához lépdelt."Akkor tehát én nem tettem semmit.Vagyis nem csak én..Itt valami nincs rendben.Mi ez az egész?Csak érjem utol,hogy beszélni tudjak vele és akkor majd kiderül!"-gondolatai közben Temperance szavai visszhangoztak a fejében-"Nem akarok veletek beszélni!"-végül egy hangos duda zökkentette ki
-Nem tudsz vezetni?-őrjöngött egy korosodó férfi Seeley kocsija mögül
-Bocs!-válaszolt Booth
-Hogy kaptál jogsit?-folytatta az ordibálást
-Mondtam már,hogy bocs!-vette át a hangnemet az ügynök is,majd továbbhajtott
Néhány perc múlva meg is érkezett a helyszínre,ahol rengeteg ember fogadta.Látta,ahogy Temperance is kiszáll a taxiból.Már épp indulni akart felé,mikor valaki megállította
-Booth ügynök?-kérdezte a mellette álló szőke nő
-Én vagyok-lassan reagált a hozzá szóló hangra,mert nem tudta levenni a szemét Brennan-ről és nem tudott koncentrálni sem
-Dr.Sundlers vagyok!-Booth felkapta a fejét."Hogy ki?Dehát..Azt mondta..Az nem lehet.."_gondolatai úgy cikáztak,hogy teljesen egybefolytak
-Dr.Sundlers..-mondta halkan
-Igen!Sam Cullen ügynök küldött ide!
-Igen.Gondoltam,de sajnálattal kell közölnöm,hogy nekem más a társam!-szájára apró mosoly ült ki
-Ó nem!Félreérti!Én csak felügyelem a munkájukat Dr.Brennan-nel!De ne aggódjon!Nem leszek útban!

-FOLYTATJUK-

Na ma ennyit tudtam összehozni.Remélem tetszik!Szeretném,ha több komit kapnák,mint tegnap!!Köszi..♥

4 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó rész volt. Remélem nem lesz gond a felügyelettel:)Szegény Booth! De nem könnyű Brenannel,ha mérges:)

    VálaszTörlés
  2. hát nem könnyű az tuti..;)

    VálaszTörlés
  3. juhuhuhu, de jó kis hósszú rész, Imádtam. Szegény Booth. Brennan még ezt is racionálisan csinálja, mármint hogy mérges akkor teljesen tutira. Jha és legyen mindig szünet hogy ilyen jó hosszú részek legyenek

    VálaszTörlés
  4. jajj eza Bren :)) szegény Booth,remélem eza Sundlers nem fog rámászni Boothra
    várom a folytatást :)))

    VálaszTörlés