2011. április 22., péntek

Bones-By means of dreams

"Soha többé!Soha nem fogok sírni!Soha nem bízok meg maradéktalanul senkiben!Soha!..Soha!Michael..Ő az egyetlen esélyem.."-Temperance arca megkeményedett.Ugyanaz a racionális tudós lett,mint Booth-val való találkozása előtt.Lehajolt a maradványokhoz.Szokatlanul büdösnek találta,de nem kelt fel mellőlle,míg el nem végezte a dolgát."25-30 év közötti fehérbőrü nő..Remek.."
-25-30 év közötti fehér nő-mondta hangosan is
-Mi történt vele?-kérdezte a mellette álló afroamerikai férfi
-Csak az után mondhatok végleges eredményt,miután alaposan megvizsgáltuk.Vigyék a Jeferson-ba!-szólt a kék ruhás embereknek,majd meglátta Booth-t,hogy épp felé igyekszik,ő pedig elindult az ellenkező irányba,de Seeley gyorsabb volt és elkapta.Brennan kicsit megrezzent,mert nem hallotta,hogy társa a háta mögött van
-Nézd Bones!Nem akarok vitázni,csak el szeretném mondani,hogy figyelnek minket,hogy hogy dolgozunk
-Remek.Akkor el is engedheted a karom,mert én végeztem.Most megyek a hulla után a laborba és ott dolgozom tovább,te pedig kérdezd ki akit kell és menj vissza az irodádba-kitépte a kezét Booth szorításából és elindult
-Akarsz még a társam lenni?-kérdezte kétségbeesetten,de nyugodt hangon
-Magam sem tudom Booth-visszafordult és beült a taxiba,ami őt várta-A Jeferson intézetbe!-hangzott az utasítás,majd az autó elindult
-Szerelmi ügy?-kérdezte együttérzően a sofőr
-Semmi köze hozzá-vágta rá ridegen Brenn
-Hát jó-az út további része csendben telt.Temperance nem bírta kiverni a fejéből társa kérdését."Akarsz még a társam lenni?..Nem vagyok benn biztos Booth.."_hangzott a fejében a válasz is.A sofőr jól tudta,hogy nem az ő dolga,de valahogy úgy érezte,hogy meg kell kérdeznie,mert neki is voltak gondjai és jól tudja,hogy milyen nehéz ez-Az én barátnőm is makacs..-kezdte a mondandóját-Nehezen bízik meg másokban..Néhány éve még bennem sem bízott,de aztán rájött,hogy szeretem.Ő nem hitt benne,hogy valaki szeretheti...
-Na jó!Elég!Nem vagyok kíváncsi a magánügyeire!-szólt rá Tempi,de a férfi úgy tett,mintha meg sem hallaná
-Egyszer a legjobb barátom mindent összehazudott neki rólam és teljesen felkapta a vizet..Persze nekem nem árulta el,hogy mi a baja..Senkinek sem árulta el,csak összepakolt és felült az első Európába menő gépre
-Azt mondtam,hogy hagyja abba!-mondta erőteljesebben,de már legszívesebben sírt volna
-Mikor észrevettem utánamentem.Még akkor sem mondta el,hogy mi bántja,végül..
-Elég!Nem érti?!Nem vagyok kíváncsi rá!Azonnal tegyen ki!Hallja?!-a kocsi nem lassított,a férfi nem állt meg,Brennan pedig egyre hangosabban ordított-Azonnal álljon meg!!
-Mindjárt ott vagyunk!Mit idegeskedik!Na szóval..Hol is tartottam?Ja igen!Nem mondta el,hogy mi baja,végül nagy nehezen kiderítettem és valahogy elértem,hogy hallgasson meg.Mondhatom nem volt valami könnyű!-Tempi rájött,hogy jobb,ha nem ellenkezik,mert úgysem ér vele el semmit.A férfi makacs volt,ragaszkodott hozzá,hogy elmesélje a történetét
-Maga is makacs!Fogja már be!-az utolsó próbálkozása is kudarcba fulladt és még könnyes is lett a szeme.Ahogy végigfolyt az arcán az a csepp,égette.Gyorsan letörölte és mivel nem volt más választása tovább hallgatta a mesét
-Mindig menekült előlem és nem akart velem beszélni.Meg is értettem,hiszen tudom,hogy mint ment keresztül és abból,amit megtudtam a "barátom" meséjéből,én is haragudnék magamra.De végül egyszer nem hagytam elmenni.Megfogtam a kezét és a szemébe néztem.Nem kellett sok idő,hogy megtörjön és erőszak nélkül is végighallgasson,végül megértett mindent és azóta már elvettem feleségül.Van 3 gyerekünk és boldogok vagyunk.Látja?Csak tudni kell hallgatni-mosolyodott el a sofőr és a visszapillantótükörbe nézett,hogy lássa az utasát."Szeretlek!"_hallotta Brenn a fejében Booth hangját,de azonnal el is nyomta.A taxi megállt, ő pedig kiszállt.Tisztességesen kifizette a taxist,majd becsapta az ajtót,a kocsi pedig elindult.
Bement az intézetbe,ahova még nem érkezett meg az áldozat maradványa,így bement az irodájába,hogy átnézze az aktát,amit Booth adott neki."Akarsz még  társam lenni?..Akarsz..?"-Temperance-nek egy könnycsepp folyt végig az arcán-"Csak tudni kell hallgatni.."-nem bírta kiverni a fejéből sem a mesét,sem az összefüggést az ő élete és a taxis barátnője közt.Egyszerűen nem ment.Letörölte az arcát és mély levegőt vett."Csak tudni kell hallgatni"-hangzott ismét a férfi-"Elég!Hagyd már abba!"-ordította magában-"Hagyj békén!"-halkan sírni kezdett,de legszívesebben zokogott volna.Nem tudta elfelejteni azt a néhány percet,amit a taxiban töltött.
-Baj van édesem?-kérdezte egy kedves hang az ajtóból
-Semmi Angela!Most az egyszer hagyj békén kérlek!Csak menj ki és ne erőltesd meg magad!Nem kell a segítséged!Nem kell úgy csinálnod,mintha aggódnál miattam!Nem kell a segítséged!-mondta elcsukló hangon a nő,majd letörölte a könnyes arcát és visszafordult a dossziéban heverő papírokhoz
-De ezt meg hogy érted?Én nem úgy csinálok,mintha!Én tényleg aggódom miattad!Szere..
-Elég!Azt mondtam,hogy hagyj békén és menj ki!Melyik részét nem értetted?!Betűzzem?!-pattant fel Brenn.Angela csak bámult.Teljesen meglepte barátnője viselkedése és majdnem ő is sírvafakadt,de visszatartotta,míg kiment az irodából át a sajátjába és ott már nem bírta tovább..Zokogni kezdett és abba sem hagyta
Temperance jól tudta,hogy nagyon megbántotta Angie-t,de igyekezett elnyomni a bűntudatát és visszaülni a papírhalom mellé.Átnézte az aktát.Csak arra koncenrótrált.Fél óra múlva lement a laborba,mert szinte biztos volt benne,hogy a maradványok már rég megérkeztek.
-Szia Brennan!Nem láttad Angela-t?-kérdezte Cam
-De.Az irodájában van ha jól tudom-vágta rá hűvösen,majd továbbment a boncasztalhoz.Néhány perc múlva Cam ismét mellette állt és a szokottnál jóval idegesebb volt
-Mégis mi bajod?Mit ártottunk neked,hogy így viselkedsz velünk?-kérdezte fennhangon
-Gondolkodj és megtudod!-zárta le a témát Brenn,majd visszafordult
-A barátaid vagyunk!Mégis miért csinálod ezt?-hangja lágyabb lett és tényleg egy barát beszélt belőle
-Mondtam.Gondolkodj-válaszolt nyugodtan,de legszívesebben odakiabálta volna az összes "barátja" arcába,hogy mi a baja.

-FOLYTATJUK-

Remélem tetszik mindenkinek ez is.Szeretnék több komit kapni!Nem igaz,hogy ha már elolvassátok,akkor nem tudtok a chat-be írni valami kis apróságot!(tisztelet a kivételnek)Én is szoktam másoknak,akkor én is had kapjak!ösztönözzetek!Előre is köszi..♥

4 megjegyzés:

  1. Az a taxis jókor jött:) remélem tudni fog hallgatni, és kibékülnek Boothal.

    VálaszTörlés
  2. én is remélem h a taxis meséje miatt elgondolkodik egy kicsit NAGYON :) kiváncsi vagyok a kövire,ja és remélem h kibékül Booth-szal is

    VálaszTörlés
  3. remélem, megfontolja, amit a taxis mondott..:) és aztán végighallgatja bootht és nagy összeborulás lesz :D de az sem árt ha csak pár rész múltáával jönnek össze:) addig is lesz mivel késleltetni a történeted :)

    VálaszTörlés
  4. még nem tudom,hogy mikor jönnek össze,az tuti,hogy egyszer biztos..:)..már meg van a fejemben,csak az egész történet,csak enm tudom,hogy hány rész lesz belóle..:)

    VálaszTörlés