2011. április 30., szombat

Bones-By means of dreams-5

Temperance berakta az utolsó dolgot is,amit vinni akart és lezárta a bőröndjét.Egy kicsit leült mellé az ágyra és elgondolkodott,hogy mi lenne,ha nem menne el.Boldogan élne Booth-val és a barátaival,miután bocsánatot kért tőlük,bár még mindig nagyon nehezére esett hinni Seeley szavainak.Hiszen nem is szokott bocsánatot kérni!!Most viszont bűntudata volt..Megbánta,amit tett,még úgy is,hogy ő azt hitte,igazak a vádak.Arcát a kezébe temette,de ideje sem volt többet gondolkodni,mert megszólalt a telefonja.
-Brennan!
-Jó napot Dr.Brennan!-szólalt meg egy férfi a vonal másik végén
-Miért keresett fel ismét?-kérdezte meglepődve
-Csak biztos szerettem volna lenni abban,hogy nem kési le a gépét-válaszolta vidám hangon
-Nem késem le-mondta hidegen
-Rendben!Akkor este találkozunk a repülőtéren!Biztos vagyok benne,hogy nagyon elfárad,mire ideér,ezért az első utunk a szállodájába vezet,persze csak ha ön is ezt szeretné!-tette hozzá utólag
-Igen.Köszönöm!Viszlát!-hangzott az elköszönés,mert ránézett az órára és látta,hogy már késésben van
-Viszlát Dr.Brennan!-köszönt el a férfi is,majd mindketten letették
Tempi teljesen elfeledkezett a lent váró taxiról.Összekapta a cuccát és már rohant is ki a házból.Gondosan bezárta maga után az ajtót,majd odarohant a kocsihoz.
-Teljesen elfeledkeztem az időről!Kérem gyorsan a reptérre!-hangzott az utasítás
-Azonnal!-válaszolt a taxis.Brenn egyből felismerte a hangját
-Óóó..Neem!Tudja mit?Inkább lekésem a gépet!-vágta rá és már épp ki akart szállni,de az autó elindult
-Ne aggódjon!Nem fogja lekésni!Erről jut eszembe!Kibékült már a barátjával?Bár ez elég buta kérdés,mivel épp a reptérre megy-válaszolt magának
-Nézze!Nem akarok lelkizni,csak vigyen a reptérre a lehető leggyorsabban!-emelte fel a hangját
-Rendben.Ahogy akarja Dr.Brennan!-hangzott a kurta de gúnyos válasz
-Honnan tudja a nevem?-kérdezte ijedten Tempi
-Mindenki tudja,hogy ki maga,aki olvasta a könyveit!Mellesleg azok nagyon jó könyvek!Nem akar nekem egyet dedikálni?-nyújtott hátra egy példányt,ami nemrég jelent meg
-Az útra figyeljen!-hangzott a kiáltás,mert a sofőr áttért a másik sávba
-Ne aggódjon!Én sem szeretném,ha valami bajunk esne!Csak dedikálja kérem!Ó!A könyvéről jut eszembe!A könyvében szereplő férfi a való életben is..
-Na jó!Nem szeretnék a könyvemről beszélni,sem pedig más életéről,sem a sajátomról!Megértette?!-szakította félbe dühösen a nő,majd mikor meglátta a reptér fényeit,egy kis mosoly húzódott végig az arcán,ami gyorsan el is tűnt-Remek!-valami gúnyos örömféle jelent meg rajta
-Hát jó.Maga tudja!De ha most elmegy Japánba,akkor mindent elveszít!-állt meg a taxis.Temperance kiszállt,becsukta az ajtót,de még beszólt a lehúzott ablakon
-Honnan tudja,hogy Japánba megyek?-egyre idegesebb volt és félt,nem tudta mire vélni ezt az egészet
-Én mindent tudok-mosolyodott el a férfi,majd elhajtott
Brennan még sokáig gondolkodott a taxis minden mondatán."
Mégis honnan tud rólam ennyi mindent?Talán valami őrült rajongó?Igen!Hiszen ez a legracionálisabb!"-de arra nem gondolt,hogy talán valami más..Valami,ami csak az övé..
Lassan átverekedte magát a tömegen.Sikeresen végigment minden ellenőrzésen,majd a gépe felé vette az irányt.Csak egy hang szólt utána a távolból.Halk volt,Tempi mégis felismerte.Booth hangját hallotta.
-Temperance!-ordította a férfi,mert a saját hangját sem hallotta a tömeg zsivajától-Bones!Kérlek!-a lány megfordult,hogy még utoljára beszéljen ex társával
-Mit keresel itt?-kérdezte lágyan
-Érted jöttem.Nem hagyhatom,hogy mégegyszer elmenj!Nem engedlek el!Még egyszer nem követhetem el ezt a hibát!
-Booth kérlek!Ne csináld!Azért nem mondtam el,hogy mikor indul a gépem,mert nem akartam,hogy utánam gyere!Érted?-nézett kérőn és egyben szomorúan is
-Te nem érted!Nem engedhetlek el!-magához húzta a lányt és megcsókolta.Temperance készségesen visszacsókolt.Néhány másodperc elteltével Brenn eltolta társát magától
-Hölgyem!Elnézést!Felszáll a gépre,vagy nem?-kérdezte a mögötte álló sztyuárdesz.
-Szeretlek!-mondta halkan Tempi,majd megfordult és maga után húzta a bőröndöt,Booth pedig csak nézte,ahogy elmegy,mert lezárták az útját.Kiment a helyiségből,mert nem volt jegye és az őrök már rágták a fülét.Odament a lehető legnagyobb ablakhoz,ahonnan a gépekre lehetett látni.Még nézte,ahogy barátnője felszáll rá és megkeresi a helyét...

-FOLYTATJUK-

Remélem ez is izgalmas rész volt..:)..már újra itt vagyok,de nem tudom,hogy meddig,mert érettségiszünet van és a mamámhoz is megyek,ahol pedig nincs gép sajnos..:) 

6 megjegyzés:

  1. ez a rész nagyon tetszett! elképzeltem, ahogy ott fut a reptéren Booth a társa után, és megragadja, aztán meg Bones azt suttogja szeretlek! ahh, ez mesébe illő volt teljesen magával ragadott!

    VálaszTörlés
  2. ennek örülök!!!
    Tőled mikor láthatunk folytatást??

    VálaszTörlés
  3. ez nagyon tetszett!!!
    nagyon várom a folytatást!!:)

    VálaszTörlés
  4. hát ez nagyon..... dkfeirteirier
    úgy értem csudi jó lett.... lelki szemeim előtt látok egy lehetséges folytatást, kíváncsi vagyok neked hasonló terveid vannak-e :D

    VálaszTörlés
  5. Miért nem írod meg,hogy mi a gondolatod Pluhildi..?..:)

    By:Evy

    VálaszTörlés
  6. aww *.* én még csak most olvasom ezt a részt... nem rég kezdtem az egész blogodat olvasni, de gyorsan haladok! :D komolyan, nagyon jól írsz, teljesen fel vagyok kavarodva már én is! :P Minden elismerésem! ;)

    VálaszTörlés