2011. április 23., szombat

Bones-By means of dreams-2

Temperance csendben dolgozott.Már este volt,de egyszerűen nem volt képes mást csinálni.Nem evett és nem is pihent egy pillanatra sem,csak állt a már megtisztított csontok felett.Néha gondolkodni kezdett,hogy mit is csináljon,de mindig ugyanarra jutott:Felmond.Ránézett a falon lógó órára,ami 20:23-at mutatott.Lassna lejárt a munkaideje és Cam-é is.Úgy döntött,hogy minél hamarabb megoldja az ügyet,annál hamarabb mehet valahova,ahol senkit nem ismer.Hiszen keresett személy,mert ő a legjobb a szakmájában.Levette a kesztyűt és a kukába dobta,majd elindult Camille irodájába.Még dél körül kinyomtatta a felmondási papírját,szóval csak fel kellett vannie az asztalról és aláírnia.Nem is kellett sok idő,míg végül egy csukott ajtó előtt állt,amire nagy betűkkel ki volt írva valami:Dr.Cemille Saroyan.Brennan még egyszer utoljára végiggondolta,hogy mit is tesz,majd mikor megbizonyosodott a helyességéről,bekopogott.Mikor benyitott,a főnöke nagyon meglepődött,de egy kicsit meg is örült.Azt hitte,hogy barátnője majd bocsánatot kér,vagy valami ilyesmi.De nagyot tévedett...
-Mi?-nézett értetlenül a kezében heverő papírra-De..Dehát..Miért?Nem mondhatsz fel!-értetlenkedett.Kicsit kétségbeesett,hogy Tempi még komolyan is gondolja,de végül megnyugodott-Na jó!Nem kell ilyenekkel hülyéskedned!-visszaadta a lapokat
-Én nem hülyéskedek!Ha végeztünk az üggyel szeretnék elmenni innen!-Saroyan szívében meg állt az ütő
-De..Mégis miért?-kérdezte,de alig tudott szóhoz jutni
-Mert nem érzem azt,hogy ez lenne az én helyem.Annyira keresett személy vagyok,hogy szinte biztos vagyok benne,hogy az első 1 órában találnák munkát,szóval nem aggódom.Ráadásul van pénzem is,ha esetleg tévednék,de nem hiszem,hogy fogok.Szóval csak írd alá,aztán ha befejeztem ezt az ügyet,akkor már megyek is.Nem leszek útban-arca olyan komoly volt,mint még soha és Cam-et ez megrémisztette
-Biztos,hogy ezt szeretnéd?-kérdezte lemondóan
-Teljesen!-hangzott a válasz.Cam nagyon szomorú lett.Nem hitte,hogy ez valaha is eljön,hiszen szerettek együtt dolgozni..Vagyis egészen mostanáig.Vajon mi változott?
-Rendben-mondta halkan-Akkor aláírom és ha végeztél,akkor akár el is mehetsz.Bár nem tudom,hogy kit vehetnék fel a helyedre,hiszen te vagy a legjobb-ezzel a mondattal Tempi-nek teljesen bebizonyosodott,hogy igaza van.Tényleg csak a munka miatt volt az egész.Szíve összeszorult,de arca még mindig kemény maradt
-Ha gondolod tudok ajánlani néhány kitűnő antropológust.Majdnem olyan jók,mint én,szóval biztos ő is megfelel majd a céljaitokra-felelte hűvösen,majd megfordult és kiment.Cam csak nézte az előtte heverő lapot.Nem volt képes elhinni,hogy ez igaz lehet.Egyszerűen nem.
Temperance visszament a boncasztalhoz és próbált erősen koncentrálni.Ismét ránézett az órára és rájött,hogy több mint fél órát töltött munka nélkül.Úgy tervezte,hogy egész éjjel bennmarad,hogy hamarabb végezzen a dolgával.Látta a csontokon a sérüléseket.Mintha elmesélték volna az egész történetet.Valaki kopogott,majd ahogy belépett,lehúzta a kártyáját.
-Gondoltam,hogy itt talállak!-mondta egy lágy férfi hang
-Jó hogy jössz!..
-Tényleg?-kérdezte értetlenül
-Persze Booth!Mondanom kell neked valamit!
-Mit?
-Hát csak azt,hogy hamar be kell fejeznünk az ügyet!
-Miért?-egyre furcsább volt neki a helyzet
-Mert felmondtam.Szerintem azt a Dr.Sundlers-t kapod új társadnak.Ő is egész csinos nő és biztosan sok pénze van!Vele sem jársz rosszul-arca most is komoly volt és a szívében is elnyomott minden érzést
-Mi?De..Én téged szeretlek!Miért kéne nekem az a dr.mittudom én kicsoda?Vá-vá-várjunk csak!Mi az,hogy felmondasz?Mi-Miért?
-Mert nem az volt az álmom,hogy az FBI embereivel friss hullákat boncolgassak!
-De szerettél velem dolgozni az ügyeken!Tudod Bones!A közös ügyeinken!
-Nagyon tévedsz!Néha jól szórakoztam,de már felnyílt a szemem!Nem az a nő vagyok,akit megtörtél!Megváltoztam és csak hogy tudd!Soha nem szerettem a friss hullákat!
-De engem igen..
-Az az idő elmúlt.Holnapra kész leszek a csontok analizálásával,aztán összepakolom az irodámat.2 nap múlva már nem leszek itt és senkinek nem zavarom a köreit.Elegem volt abból,hogy mindenki kihasznál,mert azt hiszik,hogy nincsenek érzéseim!Hát tévedtek és nem érdekel senki!Innentől kezdve ti számomra meghaltatok!-szemeiben könnyek gyűltek,miközben egyre hangosabban kiabált,majd elfordult,hogy Booth ne lássa rajta,neki ez mennyire fáj.
-Mi történt veled?-kérdezte lágyan,majd hátulról megölelte a lány,aki abban a pillanatban kiugrott a férfi karjaiból
-Tűnj el!Menj innen Booth,vagy szólok a biztonságiaknak!-ordította és már épp arra készült,hogy kiált az őröknek,akik néhány pillanattal ezelőtt léptek ki a folyosóra,mert már letelt a munkaidejük.
-Jó-rázta meg a fejét-Rendben.de tudnod kell,hogy ha holnap elmész,azzal mindent elrontasz.Nem tudom,hogy mi történt veled,ami annyira megváltoztatott,hogy amit 7 év alatt összegyűjtöttél:emléket és tapasztalatot,azt kitörölte.Nem veheted semmibe!-Brenn nem szólt egy szót sem.Booth megfordult és elment.Temperance csak állt és győzködte magát,hogy igenis így a helyes,ezt kellett tennie,de sírásban tört ki.Felidézett minden emléket,majd a végén úgy döntött,hogy helyesen cselekszik,ha elmegy.Minden egyes dologra talált racionális okot,ami vele történ és ez nagyon zavarta.Szerette volna,ha most az egyszer tényleg téved.Ki akart békülni mindenkivel,összetépni a felmondási papírját,de nem tette.Nem tette,mert ez így volt HELYES.

-FOLYTATJUK-

Tessék most is írni a komikat!Azért,mert nem mondom,még nagyon örülök neki..:)..Remélem tetszett!Puszi..♥

3 megjegyzés:

  1. Úristen!!!Ez hihetetlen volt!!!Nem gondoltam volna, hogy Brennan tényleg felmond végig reménykedtem benne, hogy meggondolja magát. Szegény Booth.....Ez nagyon jó rész volt Várom a folytatást:D

    VálaszTörlés
  2. Vááááááááááááá!!!!!!!!!! Ez hihetetlen! Nagyon tetszik, a belső őrlődés, annyira jól ábrázolod, hogy szinte én is érzem, amit Tempi. És amit Booth! Nem tudom elhinni, hogy tényleg felmondott... Remélem kibékül mindenkivel, és rájön, hogy mekkora ostobaságokat mondott neki Michael. Várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  3. ez isteni volt!!!!! ahogy olvastam magamban is éreztem a feszültséget, majd kiugrottak a betők a monitorból!!!!!
    nagyon sajnálom, hogy eddig beigazolódik látszik amit Michael mondott, de ez csak úgy tűnik, ő meg buta, mert hisz a látszatnak
    de remélem azután hogy mindenkivel összveszik rájön, hogy nagy butaságot csinált, csak ezt még azelőtt tegye mielőtt túl késő lenne

    VálaszTörlés