2011. március 20., vasárnap

10 000-Köszi mindenkinek ♥

Meleg nyári napra virradt Washington DC.A szabadidejét mindenki legszívesebben a vízparton töltötte.Ma senki nem dolgozott,hiszen ünnep volt.Június negyedikét senki sem szerette munkával tölteni,de néha muszáj.
-Nem lehetne átrakni ezt más időpontra?-kérdezte egy női hang
/-Sajnálom Dr. Saroyan,én sem így terveztem az ünnepet,de ezt az elnök kéri tőlünk!Nem fordíthatunk hátat az Amerikai Egyesült Államok elnökének!Kérem értse meg és hívja össze a csapatát!-mondta emelkedő hangon a férfi,majd letette a telefont/
-Dr.Saroyan!-hallatszott egy mély hang a nő háta mögül-Nem tudjuk ma megjavítani a légkondicionálót!Sajnos csak hétfőn kezdhetünk neki a munkának,mert túl sokáig tart!
-Hát ez remek!Még ez is!-mérgelődött
-Ha nem haragszik,nekem most mennem kell!A családom már vár!Ma leautózunk a tengerpartra!-mosolygott izgatottan
-Persze!Menjen csak Mr.Lowie!-kis elkeseredettség hallatszott a hangjában-Legalább maga érezze jól magát!
-Köszönöm Dr.Saroyan!-vigyorgott boldogan a férfi-Viszlát!-megfordult és kiment az épületből
-Nagyon jól kezdődik ez a nap!-morgott-A fenébe!-mérgelődött,majd a kezében lévő telefonra nézett és benyomta Dr.Brennan gyorshívóját-Csak vedd fel!-nyöszörgött-Mond,hogy még nem mentetek el!-amint ezt kimondta,megszólalt valaki a vonal másik végén
/-Halló!-hallatszott egy kedvesen csengő női hang/
-Szia!-folytatta volna,de a hang folytatta
/-Ez itt Dr.Brennan telefonja!A sípszó után üzenetet hagyhatsz nekem!-megszólalt a síp/-"Hát ez jó!_gondolta_Fel sem veszik!Már biztos elmentek otthonról!"_már épp le akarta tenni,de sz édes női hang kicsit lihegve ismét megszólalt
/-Helló Cam!-vette fel a telefont Brenn-Hogy vagy?Ti is mentek fürdeni?-kérdezte lelkesen/
-Mentünk volna-válaszolta letörten
/-Mi a baj?-kérdezte nyugtalanul/
-Van nektek egy rossz hírem!-tért a lényegre
/-Nekünk?-értetlenkedett Tempi/
-Neked és a férjednek!-magyarázta
/-Ne!Csak ma ne!Nem is tudjuk senkire rábízni Jasmine-t!-könyörgött/
-Sajnos muszáj!
/-de úgy volt,hogy felmegyünk a hegyre és ott töltjük a.../
-Az elnök kéri!-vágott a szavába Camille-Nekem sem tetszik és nekem is más programom volt,de ez van!Minél hamarabb megoldjuk,annál hamarabb leszünk szabadok!-hangja egyre idegesebben csengett-Én szólok még Hodginéknak,akiknek szerintem szintén lesz valami kifogásuk.Fél óra múlva legyetek itt!-Brenn gondolkodott még egy kicsit,végül megadta magát
/-Rendben!De nem örülök neki!-mondta mérgesen/
-Én sem.Szia!-hangzott az utolsó hang,majd letette a telefont.Néhány másodperc múlva már be is nyomta Hodgins és Angela gyorshívó gombját."Legyünk túl rajta minél hamarabb!"_gondolta

______________________________________

-Ki volt az édesem?-lépett be a szobába egy férfi babát tartva a karjában,majd csókot nyomott Tempi szájára
-Cam-nyögte ki óvatosan.Tudta,hogy mit mond majd férje
-Nem!Ma nem!Majd hétfőn megoldjuk,ahogy más emberek!-háborodott fel
-Az elnök kéri!Sajnos ,muszáj!Cam is nagyon ideges emiatt,de minél előbb végzünk,annál hamarabb mehetünk kirándulni a picivel!-nyugtatta a férfit
-De pont ma?Szombat van és ráadásul ünnep!És Jasmine?Mi lesz vele?
-Majd beviszem a laborba,ahogy mindig,ha nincs kire bízni.Nincs más megoldás
-De...!-kezdte,de a lány felemelte a kezét
-Booth!Mint mondtam Minél hamarabb végzünk,annál hamarabb mehetünk!-vágott a szavába Brenn.Seeley kelletlenül,de beleegyezett
-Jó.De akkor szabadnapot kell kivenned!-mondta határozottan-Különben a kislányunknak már hiányzik az anyukája!-mosolygott a babára
-Hiszen egész nap vele vagyok születése óta!-nézett furcsán Tempi
-Tudom,de már egy hete dolgozol!
-Igen,de csak akkor,mikor alszik!-nevetett
-Nem baj!-szólt egy kis hallgatás után-Attól még szabadságot kell kivenned!
-Rendben-egyezett bele jókedvűen,majd átvette a kislányt-Szia kicsim!-simogatta meg a kis puha arcát-Hogy vagy?-a baba ránevetett a mamájára
-Hát nem édes?-kérdezte az ügynök-Olyan,mint az anyukája!-Temperance felnézett
-És mint az apukája!-mosolygott
-El sem hiszem,hogy már 3 hónapja volt,hogy a kórházban elvágtam a köldögzsinórját!-nézett a picire büszkén-Olyan gyorsan nő!-tette hozzá
-Ez az átlagos magasság és súly!Egyáltalán nem nő gyorsan!A 3 hónapos babák általában...
-Nem baj!-szakította félbe a férfi-Nekem akkor is gyorsan megnőtt!-hajtotta saját igazát.Jasmine sírni kezdett
-Ne-Ne-Ne!Most mi a baj?Ne sírj!-ringatta a karjában-Mi a baja Booth?Most kapott enni és a pelenkáját is kicseréltem!Cscscssss!Semmi baj!-hajtotta le a fejét-Segíts már!-nézett kérlelően-Én nem értek ehhez!
-Dehogynem!Csak próbáld meg!-biztatta feleségét,aki még egy kérő pillantást vetett férjére,majd ismét nekiállt ringatni a kicsit
-Ne sírj!Semmi baj!Itt vagyok!-a baba nem akarta abbahagyni a sírást-Ebből is látszik,hogy nem értesz engem!-mondta Jasmine-nek-Ha értenéd amit mondok,akkor már abbahagytad volna az ordítást!-Booth-ra nézett-Nem megy!Hallgattasd már el kérlek!Nem értek hozzá!Sajnálom!Ezt mondtam akkor is,mikor teherbe estem!
-Nyugi már!Egy babához türelem kell!Értesz hozzá!-biztatta tovább Tempi-t
-Nem Booth!Nem megy!Akármit csinálok nem hagyja abba!Segíts!-könyörgött türelmetlenül a lány
-Rendben!Add csak ide!-átvette a kislányt és ringatni kezdte-Ne sírj kincsem!-megpuszilta a homlokát,ami már vörös volt az ordítástól-Nézd csak!Itt van a kismacid!Nézd milyen aranyos!-mondta a picinek,aki abbahagyta a sírást és játszani kezdett a macival-Látod?Ez neked is ment volna!-mutatta Booth
-De nekem ez nem megy!Soha nem fogom megtanulni!-könnyek gyűltek a szemében és a kezébe temette az arcát.Seeley letette a babát az ágy közepére-Soha nem lesz belőlem jó anya!
-Dehogynem!te csodás anya vagy!-ölelte át Brenn-t
-Még azt sem tudom,hogy miért sír a lányom!Nem tudom megnyugtatni!-sírta
-De meg tudod,csak nem bízol magadban!Ő a te lányod és szeret téged,ahogy én is!Megérti amit mondasz neki!-magyarázta
-Ez nem igaz!Ha megértené,akkor abbahagyta volna a sírást!A csecsemők nem értik,hogy mit mondasz nekik!
-Megértik!Hidd csak el!Látod az én beszédemet is megértette!Csak nyugodtan kell vele bánni!Még van időd beletanulni az anyaszerepbe!Ez sem megy mindenkinek azonnal!Csak türelmesen!-mosolygott Tempi-re,majd megcsókolta

______________________________________

1 óra múlva már bent is voltak a laborban.

-Hol voltatok ennyi ideig?Már fél órája itt kéne lennetek!-korholta őket Cam
-Jasmine kicsit hisztis volt,de megnyugtattuk!-Tempi lesütötte a szemét a férfi szavai hallatán
-Akkor gyertek!-intett,majd elindult felfele a lépcsőn és lehúzta a kártyáját.Mikor felértek 3 fekete öltönyös alakot láttak
-Jó reggelt Dr.Brennan!Booth ügynök!-nyújtotta a kezét az egyik,de senki nem viszonozta az udvariasságát-Én John Smith különleges ügynök vagyok!Örülök,hogy találkozhattam önökkel!Nos itt is van a feladat,amiért itt vagyunk!-félreállt,hogy utat engedjen a szemnek.Az asztalon egy szinte még teljesen friss hulla feküdt.Brennan-t hirtelen elkapta a hányinger
-Ez nem az én szakterületem!-mondta azonnal-Elviszem a kicsit!-már épp indult volna,mikor az ügynök ismét megszólalt
-Innen senki nem megy ki,amíg az ügyet meg nem oldják!-mondta szigorúan
-Tessék?-háborodott fel Tempi
-Mindennel ellátjuk magukat,amire szükségük van!Booth ügynök!-fordult Seeley-hez-Maga velünk jön és odakintről segédkezik az ügyben!
-Álljuk csak meg!-folytatta Brenn-Én elmegyek innen!Senki nem kötelezhet,hogy oldjak meg egy ügyet az elnöknek!nekem is vannak dolgaim és egy kislányom,aki nem marad ide bezárva napokig!-elindult a picivel a kijárat felé,de hirtelen lezáródott az egész labor
-Lezártuk a labort Uram!-hallotta a háta mögül
-Nyissák ki!-emelte fel a hangját
-Sajnálom,de mint mondtam itt kell maradnia!Szükségünk van a tudására és fel vagyunk rá hatalmazva,hogy itt tartsuk bármi áron!
-Na jó!Ne beszéljen így a feleségemmel!Megértette?-szólt bele a mondanivalójába Booth.Odament Tempi-hez és félrehúzta-Figyelj!Itt kell maradnod!-suttogta
-Mi?Te most mellettük állsz?-háborodott fel kicsit hangosabban a kelleténél
-Nem,de tudom,hogy mire képesek a céljuk elérése érdekében és nem szeretném,ha bármi bajotok lenne!Mindig megkapják,amit akarnak!
-Hát most nem!Nem maradok itt Jasmine-nel egyedül!-mondta most már halkan
-nem leszel egyedül!Itt lesz veletek Angela,Cam és...
-És mi lesz,ha sírni fog?-szakította félbe Tempi-Én nem tudom megnyugtatni!Tudod,hogy ez nekem nem megy!
-Ha azt csinálod,amit tanítottam,akkor menni fog,ebben biztos vagyok!-nyugtatta Booth,majd egy csókot nyomott a lány homlokára,majd a piciére-Ne aggódj!Szeretlek!Néhány nap múlva találkozunk,addig pedig telefonon beszélünk!Oké?-Brenn kicsit tétovázott,de a férfi szemeibe nézett és azonnal tudta,hogy mit kell tennie
-Oké-próbált mosolyt erőltetni az arcára
-Rendben-mondta valamivel nyugodtabban-Vigyázz magadra és Jasmine-ra!
-Mint mindig!-most már igazi mosoly tört ki belőle
-Jól van-fordult a 3 férfi felé-Mit kell tennem?-kérdezte
-Csak jöjjön velünk!-mondta az ügynök-Maguk pedig itt maradnak és megoldják az ügyet!Az elnök hálás lesz önöknek!-sarkon fordult és elment,Booth pedig követte.
-Várjon!De mégis ki ez a nő?-kérdezte Cam
-Azt nem mondhatjuk el és ne is próbálják kideríteni!Az ügynökeink figyelik minden mozdulatukat!-ismét elindult,Camille pedig nem szólt utána
-Hát jó.Akkor kezdjük emberek!-fordult mindenki felé-Fejezzük be hamar ezt az egészet!
-De tulajdonképp mi is a dolgunk?-kérdezte Angela
-Meg kell mondanunk,hogy meggyilkolták-e,vagy csak meghalt!
-De ez könnyű!Miért ránk profikra bízták?-tette fel a kérdést szarkasztikusan Brennan
-Mert mi ahogy te mondtad profik vagyunk!Nem elég megtudni,hogy hogyan halt meg,meg is kel találnunk a gyilkosát!Ezért van Booth kint!-magyarázta
-De ha nem tudjuk a személy azonosságát,akkor bárki megölhette!-próbált Tempi a legkeményebb maradni,de már most hiányzott neki Booth
-Ez így van.De most az első számú feladatunkra koncentráljunk!-szólította fel a többieket-Kezdjük is!-mivel senki nem mozdult még egyszer szólt nekik,kicsit erélyesebben-Mindenki a helyére!-emelte fel a hangját,amire Jasmine al kezdett sírni
-Jaj ne!Semmi baj!-nyugtatta Brenn
-Ne haragudj Brennan!Nem akartam megijeszteni őt!-nézett bűnbánóan
-Semmi baj!Most felmegyek és megnyugtatom,aztán lejövök hozzátok!-mondta hangosan,mert a kicsi sírásától alig lehetett hallani valamit
-Én is megyek veled!-ajánlotta fel Angie,majd Temperance után eredt.

________________________________________
-Cssssss!Ne sírj!Kérlek ne sírj már!-nyugtatta Brenn a kislányát.Angela még nem ért fel a nő irodájába,de lentről is tisztán kivette a pici ordítását-Nyugodj meg kérlek!Semmi baj!Miért sírsz?Na jó!Figyelj!-letette Jasmine-t a kanapéra-Nézd csak mit tudok!Próbáld meg te is!Nézd!-Tempi játszani kezdett az ujjaival és a kicsi abbahagyta a sírást.Brenn elmosolyodott."Nem is olyan nehéz"_gondolta,de túl korán.Jasmine újra sírni kezdett-Ne!
-Segítsek?-kérdezte a háttérből Angela
-Nekem ez nem megy!Már 3 hónapja vagyok anya és nem tudom megnyugtatni!-panaszkodott,de alig lehetett érteni amit mondott
-Gyere majd segítek!-Angie felvette a picit és játszani kezdett vele.A baba abbahagyta a sírást és nevetgélni kezdett,ahogy a lány dobálta-Tetszik igaz!-mosolygott
-Én nem értem!Hogy csináljátok?Nekem ez nem megy!Soha nem értettem a gyerekekhez és el sem hiszem,hogy szültem egyet!Taníts meg rá Angela!-kérlelte barátnőjét Tempi
-Ezt nem lehet megtanítani!Neked is megy,csak türelmesnek kell lenned!-ismételte Seeley szavait
-Booth is ezt mondta.De ha egyszer nem nyugszik meg?Játszok vele,ringatom,de nem nyugszik meg!Beszélek hozzá úgy,mintha értené,de nem érti és nem hagyja abba a sírást!-panaszkodott
-Lehet,hogy nem érti amit mondasz,de megismeri a hangodat!Tudja,hogy te vagy az anyukája!
-Mégsem hallgat rám!-vágott a szavába Brenn
-Mert még kicsi!Neked kell kitalálnod a gondolatait,mert még nem tud beszélni!-oktatta Angela
-Persze,hogy nem tud!De én nem tudom,hogy mit akar!Nem értem őt!-hangja egyre elkeseredettebb volt
-Dehogynem!Csak figyelj rá!Most szerintem például álmos!-mondta Angie
-Honnan tudod?-kérdezte idegesen
-Csak rá kell nézni!Mindjárt lecsukódik a kis szeme!-mosolygott
-Igazad van.Én ezeket nem veszem észre látod?Egy normális jó anya már rég észrevette volna!-csuklott el a hangja
-Te jó anya vagy édesem!Csak gyakorolnod kell,amire még lesz is rengeteg időd!Nem kell elkeseredni!Menni fog!-nyugtatta meg Brennan-t kedvesen,majd a babára nézett-Elaltathatom?-kérdezte félénken
-Persze!Ha elalszik!Rád most még úgysem lesz szükség.Itt maradsz vele?
-Igen!Imádom Jasmine-t és szívesen maradok vele akár egész nap!De tudom,hogy szüksége van rád!-moslygott
-Ez igaz-viszonozta

_____________________________________

Nem sokkal később már lent is volt a laborban és nézegette az egyébként hányingerkeltő hullát.
-Túl sok rajt a hús!-panaszkodott
-Most ez van Dr.Brennan!Nem várhatjuk meg,amíg magától lerohad!-mondta Cam-Inkább segíts!
-Ha muszáj!Az áldozat egyértelműen nő.45-50 év közötti.Sötét bőrű,talán afroamerikai.Az oszlás alapján nagyjából fél éve lehet halott.Az,hogy csak ennyire oszlott a húsa,a balzsamozásnak köszönhető,vagyis már el volt temetve,ami azt jelenti,hogy nekem itt nincs több keresnivalóm!-jelentette ki szárazon,majd megfordult,hogy felmenjen az irodájába
-Várj!Még nem mehetsz el!-állította meg Cam
-Ne már Cam!Jasmine fent van az irodámban Angela-val!...
-Ott van Angela,szóval te itt tudsz még maradni!-Saroyan közelebb húzta a lányt és a fülébe súgta-Meg kell tudnunk,hogy ki ez a nő!
-De ezt tilos nem?-suttogta ő is
-És mióta hallgatunk mi a szabályokra?-kérdezte mosolyogva,mire Brenn is elmosolyodott
-Valahogy el kell terelni a figyelmüket,én pedig elviszek egy csontdarabot-vigyorgott
-Kezdesz újra belejönni.Figyelj!-Hodgins felborította az egyik tálcát,ami nagy csörömpöléssel zuhant a földre-Nem is kellettem én.Siess!-Tempi felkapott egy kisebb csontot és elrohant.

_______________________________________

Néhány óra múlva már hallani lehetett Jasmine sírását.Brennan felrohant az irodájába.

-Mi történt?-kérdezte Angela-tól
-Semmi,csak felébredt!-mondta mosolyogva-Biztos hiányzott neki az anyukája!
-Lehet-helyeselt,majd átvette a kicsit-Na gyere te kis csöppség!Kapsz enni!-elgondolkodott,majd kijavította magát-Vagyis csak kapnál.Mikor hozzák már a cuccokat?-kérdezte ingerülten
-Nem tudom,de mindjárt megkérdezem!-mondta Angie,de Temperance megállította
-Nem kell!Majd én!-kiment az ajtón a síró babával egyenesen az egyik őrhöz-Hol van a felettese?-kérdezte
-Nem tudom-válaszolt az ügynök
-Na jó!Látja ezt a babát?Hallja,ahogy ordít?Mert ezt fogja hallgatni egészen addig,amíg nem kapjuk meg amit kértünk!Úgyhogy fogja magát és hívja fel a felettesét,vagy odaadom a kislányt és maga majd hallgathatja ezt a sírást!-látta a férfi rémült és meglepett arcát,majd még a hatás kedvéért hozzátette-Pont most kellene neki pelenkát cserélni!-az ügynök azonnal előkapta a telefont és tárcsázott.

_____________________________________

-Dr.Brennan!Meg van az eredmény!-szólt Dasy azonnal,mikor meghallotta a gép jelzését
-Halkabban Ms.Wick!-szólt rá azonnal Brenn,majd elindult a nő felé.A gép egyértelműen kiadta a DNS eredményét-Ez nem lehet!-nézett tágra nyílt szemekkel-Cam!-ordította,majd a laborba rohant-Cam!-ismételte,majd mikor odaért félrerántotta a nőt
-Mi volt ez?-kérdezte ijedten,mert majdnem elesett.Az őrök kérdőn néztek rájuk
-Meg van az eredmény-suttogta izgatottan-Az áldozat Michelle Obama!Az Amerikai elnök felesége!-mosolygott izgatottan
-Az lehetetlen!Ő?-lepődött meg Cam
-Igen!Gondold csak végig!6 hónapja halt meg,bebalzsamozták a testét és rendeztek neki egy nyílt koporsós temetést!Az elnök biztos azt hiszi,hogy megölték azért,hogy őt megfélemlítsék!
-Igazad lehet,de ne olyan feltűnően!-halkított még jobban a hangján,pedig már eddig is alig lehetett hallani
-Megölték?-kérdezte már hangosan
-Nem tudom.Még hátra vannak a toxikológiai eredmények,aztán eltávolíthatjuk a húst a csontokról.Gondolom örülsz neki-nevetett
-Persze!-mondta-Hiszen így semmit nem érnek!-tette hozzá
-Ez nem igaz!Te is tudod,hogy már többször bebizonyítottuk,a hús igenis fontos!-háborodott fel Cam
-Jó.Nekem nem az.Na megyek megnézem Jasmine-t és Angie-t.Remélem jól elvannak.
-Én is szívesebben lennék a kislányoddal-mosolygott-De sajnos meg kell tisztítani ezt a nőt-nézett a háta mögé.Brennan felnevetett,majd határozott komolysággal elindult a lépcső felé,hogy megnézze hogy van a kicsi és a keresztanyja.

______________________________________

-Sziasztok!Megjöttem!Nagy hírem van számodra!-átvette a kislányt Angela-tól
-Mi?-kíváncsiskodott
-Az áldozat...-kezdte suttogva-Barack Obama felesége:Michelle Obama!-mondta izgatottan.A lánynak tátva maradt a szája
-Most viccelsz?-hitetlenkedett
-Úgy nézek ki?-a picihez fordult és beszélni kezdett hozzá-Hamarosan megoldjuk ezt az ügyet ne aggódj!Kijutsz erről a helyről!A toxikológia bizonyára azt mutatja majd,hogy semmi jele méregnek,mi pedig mehetünk haza!-nevetgélt vidáman
-Ne nagyon éld bele magad!-szólalt meg az ajtóból Cam.Mind a két lány hátrafordult
-Miért?-kérdezte Tempi,mintha nem tudta volna a választ
-Megjöttek az eredmények.Ciánkálit találtunk a szervezetében,méghozzá nagyon nagy mennyiségben!
-Ne!-nyögtek fel egyszerre mindketten
-Én sajnálom a legjobban.Hívd fel Booth-t!-fordult Temperance felé,aki azonnal tárcsázta is férje számát
/-Szia kicsim!Hogy vagy?Már akartalak hívni,de nem engedték!-szólt bele a telefonba egy férfi hang/
-Sajnos nem vagyunk jó,ugyanis cián volt az áldozat szervezetében!Képzeld-kezdte suttogva-Tudod ki az áldozatunk?-kérdése költői volt,hiszen Booth nem tudhatta-Michelle Obama!-hangjában izgalom hallatszott
/-Az elnök feleségét vizsgáljátok??-kérdezte meglepődve/
-Igen!És sajnos még sokáig-mondta aztán lehangoltan
/-Ne aggódj,hamar felderítem az ügyet!-nyugtatta az ügynök-Most megyek is nyomozni!Szeretlek és továbbra is vigyázz magadra és Jasmine-ra!Oké?/
-Rendben!Te is!Szia!-letette a telefont,majd nem túl lelkesen mind lesiettek a laborba
-Maguk mit csinálnak itt?Még nem fejeztük be!-hallatszott Cam ideges hangja
-A maguk munkája ezzel lezárult.Már egyszer elkövették azt a hibát,hogy kutattak az áldozat kiléte felől,most pedig ismét!Nem vizsgálhatják tovább.Ez az elnök kérése.Megköszöni az eddigi munkájukat és örül neki,hogy még ilyenkor is képesek voltak dolgozni!-mondta az ügynök
-Dehát hogyan tudták meg?-kérdezte Tempi óvatosan
-Az összes telefont lehallgattuk,mint mindig-válaszolt hidegen,majd hátrafordult és elment a koporsó után,amit éppen egy páncélos autóhoz szállítottak
-Ez nagyon jó!legalább mehetünk haza!-hallatszott Cam megkönnyebbült sóhaja
-Azért én megnéztem volna,hogy igazak-e,amit a toxikológia kimutatott.Amfetamin is volt a szervezetében-nézett a lapokra Bones,majd felhívta férjét-Szia!Értünk jössz?Már végeztünk.Kihallgatták a beszélgetésünket és elvették az ügyet-hangjában igazi felszabadultság hallatszott
/-Persze!Ez jó hír!Nagyon sietek!10 perc!-már le akarta tenni,de még hozzátette-Ja és nehogy elfelejtsd:Szeretlek!/
-Én is téged-Brennan elpirult,de ezt csak munkatársai látták rajta-Szia!-köszönt el,majd letette-Ti meg miért néztek így?-furcsállta barátait.Angela odament hozzá és a fülébe súgta
-Elpirultál édesem!-mindenki nevetni kezdett,még Tempi is.Megölelte a kislányát és megpuszilta
-Hát még te is kinevetsz?-mosolygott,mikor meglátta a kicsi arcát

Remélem tetszett mindenkinek ez a rész..:)Szeretném,ha ehhez is írnátok..:)Még egyszer köszi mindenkinek!

1 megjegyzés: