2011. január 4., kedd

Karácsonyi kívánságok 3

-Nem látok sem szúrt,sem lőtt sebet.Nem volt semmilyen koponyatrauma.A halál okát a bevérzések alapján egyértelműen a fej levágása okozta-állapította meg Dasy.Brennan el kezdett szédülni.Folyamatosan a gyermek arca volt előtte.Nem tudta,de nem is akarta elképzelni,hogy mi is történt vele.
-Jól vagy Brennan?-érdeklődött Dr.Saroyan
-Persze!Csak egy kicsit le kell ülnöm-amint ezt kimondta,elment az irodájába.Angela látta mi történt és követte
-Mi a baj?Jól vagy?-kérdezte mikor oda ért
-Kicsit szédülök.
-De nem ezért jöttél el onnan..Ugye?
-Nem...Egyszerűen nem megy.Nem tudom végigcsinálni Angela!Nem bírom...Ez az ügy teljesen kikészít!Valamiről tudnod kell...
-Miről?
-Terhes vagyok.
-Hiszen ez szuper Brennan!Egy baba!Booth biztosan nagyon örül majd neki!
-Halkabban!Még meghallja valaki!
-Bocsi...De ugye megtartod?
-Meg...Mindenképpen...
-Mennyi idős?
-Hát már nem sokáig tudom titokban tartani-mosolygott
-Vagyis Booth már tudja.Akkor ezért jártál tőled szokatlan ruhákban!
-Igen...Nagyon jó lenne,ha ezt nem tudná más.
-Persze.Meddig akarod titkolni?
-Amíg csak lehet.De ezt az ügyet....Feladom...Nem megy...
-Nem adhatod fel!
-De olyan kicsi volt!Folyton az arcát látom magam előtt és ez megőrjít!Hogy teheti valaki ezt egy 10 éves gyerekkel?Hiszen még olyan pici!
-Hé!Én szoktam ilyen lenni!Ha nem te oldod meg az ügyet,akkor ki?Senki nem olyan jó,mint ti ketten!
-És ti!Ti meg tudjátok csinálni!Az én csapatom a világ legjobbja!
-A te csapatod nélküled semmire nem megy!Ne add fel!Lecsukhatjuk azt,aki ezt tette!-bátorította Angela-De csak veled!Menj és találd meg azt a szemetet!
-Köszönöm Angie!-valaki kopogtatott-Igen?
-Sziasztok!-köszönt Booth-Szia kicsim!Jól vagytok?-letérdelt Temperance mellé,megcsókolta és megsimogatta a hasát
-Ha nem tudnám,hogy babátok lesz,ebből már rájöttem volna!
-Te tudod?-kérdezte a férfi meglepődve-De nem úgy volt,hogy titokban tartjuk?-fordult felesége felé
-De igen.De Angela legjobb barátom.Neki el kellett mondanom.
-És te jól vagy?
-Igen.Már jobban.De te honnan tudtad?
-Cam szólt.Aggódott,ahogy én is.Biztos minden oké?Mert ha nem és szívesen hazaviszlek!
-Nem kell.Tényleg.Inkább menjünk el a fiú családjához.
-De biztos?
-Biztos!
Fél óra múlva már ott is voltak.Az ügynök kopogtatott az ajtón.
-Jó napot Mrs.Perly!Booth ügynök vagyok az FBI-tól.Ő pedig a társam Dr.Temperance Brennan.
-Üdvözlöm önöket.Jöjjenek beljebb.Megtalálták a fiamat?Hol van?Beszélhetek vele?
-Őszinte részvétem asszonyom.A fiát...
-Ne!Kérem ki ne mondja!Olyan jó fiú volt!Nem halhatott meg!-a nő sírni kezdett-Még olyan kicsi volt!Olyan ártatlan!-Temperance is majdnem elsírta magát,de visszatartotta.Megjött az apa is
-Mi történt Ana?Kik ezek az emberek?-a nő nem tudott válaszolni
-Booth ügynök FBI.
-Dr.Brennan-a férfi mindkettőjükkel kezet fogott
-Megtaláltuk a fiát-kis szünet után folytatta-Részvétem uram-Mr.Perly leült felesége mellé
-Amit tudunk mindent megteszünk az ügy felderítése érdekében.A legjobb embereink dolgoznak rajt-folytatta Booth
-Van gyanúsított?
-Erről nem mondhatunk semmit-Brennan-nek csörgött a telefonja
-Brennan!
/-Az áldozat nyakán Lacley üvegének egy darabja volt!/
-Ki az a Lacley?Érthetően beszélj Hodgins!
/-Lacley egy márka!"Töretlen üveg!A legjobb minőség!Gyerekei fiolyton kitörik az ablakot?Váltson Lacley üvegre!"-ismételte el a reklámot a férfi-Ez vágta el a nyakát!/
-Értem.Köszönöm-a lány elég rosszul lett,de igyekezte leplezni-Booth!Beszélhetnénk?
-Jól vagy?
-Menjünk...Kérlek!-suttogta
-Rendben-bólintott az ügynök,majd odafordult a szülőkhöz-Mr & Mrs Perly!Amint megtudunk valamit,azonnal értesítjük önöket!
-Kérem!Booth ügynök!Mondja el miért hívták magukat?Mi történt?-könyörgött a nő
-Sajnálom,de még nem mondhatok semmi többet-elindultak kifele.Temperance észrevett valamit.
-Az az ablak új?-kérdezte
-Igen-válaszolta az asszony
-Mi történt az előzővel?
-A férjem véletlen eltörte.Soha ne vegyenek "törhetetlen üveget"De mi jelentősége ennek?
-Semmi...Csak kérdeztem.
Amint kiléptek a házból,Brennan megszólalt.
-Mat nyakában Lacley üveg szilánkja volt!Pont oylan,mint ami a szülők házában!Szerintem ők tették!
-Honnan tudod,hogy náluk milyen üveg volt?
-"Törhetetlen üveg"!Ezt használta a nő és Hodgins azt mondta,hogy a Lacley üvegnek ez a szlogenje!Booth!Minden egybevág!
-Lehet,hogy csak...A találgatás az én dolgom!Te maradj csak a racionalitásnál!
-Igazad van.Csak képzeltem.Tudod ez az ügy...Nagyon megvisel...
-Tudom.Látom rajtad...Bírni fogod?-aggódott a férfi-Én lemondok róla,ha nem megy!Te fontosabb vagy!
-Menni fog!Kibírom....
Majd jön még a folytatás...tudom azt mondtam,hogy 3 részes lesz,de kicsit többre sikeredett...^^

2 megjegyzés: