2011. január 5., szerda

Karácsonyi kívánságok 4

"Menni fog..Ezek csak csontok!Nincs gond!"
Nyugtatta magát Tempi.
-Na jó.Haza viszlek-mondta Booth
-Ne!Nem kell!Csak egy kicsit elgondolkodtam!
-De igen!Haza viszlek!Nem vagy jól!Már nem csak magadra kell gondolnod!Ha pihentél,oda mész,ahova akarsz,de most lefekszel otthon!-parancsolta a férfi
-Kérlek Booth!Minél előbb megoldjuk az ügyet,annál hamarabb karácsonyozhatunk!-könyörgött a lány,de az ügynök nem enyhült
-Nem!Hazaviszlek!Nem tudsz semmit csinálni a laborban!Én meg csak kihallgatok pár embert és jövök hozzád!Ha nem is miattad,legalább a lányunkért pihenj!
-Jó.De ígérd meg,hogy felhívsz miután kihallgattál valakit!
-Ha csak ezen múlik!-a kocsi megállt-Felkísérlek!
-Nem kell!Menj csak,hogy minél hamarabb végezzünk!
-Oké.Majd hívlak!Vigyázz magadra!
-Mindig vigyázok-mosolygott
-Most még jobban!-megcsókolták egymást,majd a lány kiszállt az autóból.Booth még megvárta,míg partnere beér a házba és csak utána indult el.
Hiába próbálkozott,Temperance nem tudott elaludni.Társa 1 óra múlva hívta fel.
-Szia Booth!
/-Szia!Hogy vagy?/
-Egész jól-hazudta
/-Pihentél?/
-Igen.Van fejlemény?
/-Ja igen...Az ügy...Kikérdeztem Perly-ék másik fiát./
-Nem is tudtam,hogy 2 gyerekük volt!
/-Szerintem a fiú többet tud annál,mint amit nekem elmondott./
-Várj egy picit Booth!Hozzá kapcsollak Cam-hez!
/-Miért?/
-Mert ő is hív és gondolom te is tudni akarod,hogy mi a helyzet!-beleszólt a telefonba-Brennan!
(-Helló Brennan!)
-Mondhatod!Booth is hall!
(-Akkor azt hiszem ezért még kikapok!)
 /-De nagyon!/
-Mi folyik itt?
/-Megmondtam Cam-nek,hogy ne hívjon téged!/
-Jó nem számít!Mondhatod!
(-Oké...Szóval.Valaki meglökte a fiút,aki kicsit magasabb,vagy ugyanakkora volt mint Mat.Találtunk vért is,Amiben van azonos DNS az áldozatéval,tehát a közeli rokona vére,de még elemezzük.Tudom,hogy pihensz és sajnálom,de azt gondoltam ez érdekel-hadart Cam)
-Igen!Köszönöm!Booth!Már tudom mi történt!Az egész baleset volt!Tartsd benn a fiút és a szülőket is!Azonnal indulok!
/-Hé-hé-hé!Nyugi!Terhes vagy!Nem rohangálhatsz össze vissza!Majd én érted megyek,csak adj 10 percet!/
(-Terhes?Te terhes vagy?)
/-Még nem nyomtad ki Cam-et igaz?/
-Nem igazán...
(-Komolyan terhes vagy?Akkor azért viselkedtél olyan furcsán!Hiszen ez szuper!)
-Az...
(-Nekem mikor akartad elmondani?)
-Mikor már nem tudom tartogatni
(-Miért titkoltad előlem?)
-Senki nem tudott róla eddig.
/-Na jó én indulok!Beszélgessetek csak!/
-Hé Booth!Le ne tedd!Hallod?
(-Igazán elmondhattad volna.Legalább nekem!)
-Ne vitatkozzunk ezen kérlek!Nem mondtuk el,mert tudtuk,hogy ez lesz.Nem akartam rajongást.Nem valami mesefigura vagyok,ti meg nem gyerekek!
(-Én csak örülök neki!)
-Tudom,csak hajlamos vagy túlreagálni a dolgokat Cam!
(-Tényleg?-kérdezte komoly hangon)
-Tényleg.Leteszem,mert mindjárt itt lesz Booth és én még nem vagyok kész.
(-Ne mondjam el senkinek?)
-Már nem titok,de jobb érzés lenne,ha tőlünk tudná meg.
(-Oké.És nagyon de nagyon....Illetve gratulálok!)
-Köszönöm!
Nem kellett 15 perc,hogy az ügynök odaérjen és visszainduljanak.Amint megérkeztek,elkezdték a kihallgatást.
-Daniel!Tudjuk,hogy mi történt!Most már elmondhatod!Tudom,hogy nem volt szándékos!-kezdte lágyan Temperance
-Mégis mi folyik itt?Bele akarják beszélni a fiamba,hogy valljon be olyat,amit el sem követett?Ez felháborító!-ellenkezett a férfi
-Fogja be!Nem illk egy hölgyet félbeszakítani!-förmedt rá Booth-De mi is történt pontosan?
-Mat és Daniel veszekedtek.Daniel meglökte Mat-et,aki a nyitott ablak alá esett.Az ablak nem volt jól rögzítve,így mikor ,Mat meglökte,az rázuhant a nyakára és elvágta.Valószínű,hogy a teljes fejet,az apa távolította el valahogy-Daniel már sírt.A 12 éves fiú nem bírta a megpróbáltatást és teljesen összeomlott
-Én nem akartam!Nem tudtam,hogy...Nem akartam!-ordította a gyerek
-Tudom!Nem a te hibád!Nem volt szándékos!-nyugtatta Temperance
-Halljuk!Mi történt pontosan?-kérdezte keményen Booth Mr Perly-től.A férfi a feleségéhez fordult.
-Te éppen állásinterjúra mentél és én vigyáztam a fiúkra.Ők veszekedtek,de én nem törődtem velük.Hallottam,hogy Daniel ordít és odarohantam.Akkor már minden tiszta vér volt.Daniel ordított,hogy nem akarta és sajnálja de én csak kiküldtem.Ana épp akkor hívott,hogy nem kapta meg az állást.Én vagyok az egyedüli,aki eltartja a családot.Ha én nem vagyok,mert börtönben ülök,ők éhen halnak!Tehát felnyitottam az ablakot és mikor elengedtem visszaesett és...-a férj már alig bírt beszélni
-Levágta a fejét-fejezte be helyette Brennan
-Azt hittem,megint úgy veszekednek,ahogy a testvérek!Én nem tudtam,hogy...
-Mr Prely!Letartóztatom gondatlanságból elkövetett emberölés vádjával!
Már majdnem este 10 volt,de a Booth család mégis beült kedvenc kávézójába.
-Ezt is megoldottuk.Ráadásul még karácsony van!-mondta lelkesen a férfi-Örülj már neki egy kicsit!
-Szegény Mat!Még nem kellett volna meghalnia!
-Ne aggódj!Nálunk nem lesznek ilyen balesetek!-nyugtatta feleségét az ügynök
-Az biztos.Mi lesz a fiúval most,hogy kiderült az igazság?
-Ajánlottunk egy nagyon jó pszichológust,akit az állam fizet.Ja és képzeld!Valaki szerzett munkát az anyának is!
-Csak nem te voltál?-kérdezte mosolyogva Brennan
-Honnan tudtad?-viccelődött-Egyébként mi van Cam-el?
-Mi lenne vele.Semmi.Nekem kellett elmondanom,hogy azért nem árultuk el,hogy terhes vagyok,mert túlzottan tud örülni néhány dolognak.
-De nem azért..
-Tudom,de az igazi okot úgysem értette volna meg.
-Akkor most már elmondjuk mindenkinek?
-Persze!Már semmi nem tart vissza!
-Mi legyen a neve?
-Nem korai ez még?
-Dehogy!Szerintem legyen Emily!
-Emily?De az olyan...Rendben legyen Emily.De csak ha Parker is beleegyezik!
-Szuper!
                                                                                           
A történet itt véget ér.Remélem már várjátok az "Álom és valóság" c. részek folytatását,mert én már megírtam és higgyétek el,nagyon jó!

2 megjegyzés:

  1. Fantasztikus történet lett. Nagyon jó befejezés :)
    Én már nagyon várom a másik történet folytatását. Remélem nem kell sokáig várni rá :)

    VálaszTörlés
  2. Dehogy!Ha minden igaz,akkor ma jön is!!

    VálaszTörlés